مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

۹۵ درصد مواد اولیه صنعت فولاد در داخل تولید می شود

کد خبر : 5264
شنبه 30 مرداد 1395 - 13:19

اصفهان -مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از مواد اولیه تولید فولاد در داخل کشور تامین می‌شود، گفت:این توانایی ناشی از همکاری دو هزار شرکت بالادستی است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از مهر، بهرام سبحانی شامگاه سه‌شنبه در آئین افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، ریخته‌گری، فولاد، معادن و صنایع وابسته با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های صنعت فولاد کشور به نمایش درآمده است، اظهار داشت: باید باور داشته باشیم که امروز در تولید فولاد به خودکفایی‌هایی دست یافته‌ایم که در گذشته به دلیل نداشتن آنها و وابسته بودن به خارج با مشکلات متعددی روبرو بوده‌ایم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طی چند سال اخیر طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه با اتکار به تولید داخل بوده است، ابراز داشت: برای مثال امروز هنگام افتتاح خط بریکت سازی که بزرگترین خط در منطقه است افتخار کردیم چراکه آنچه رونمایی و افتتاح می‌شود ساخت داخل بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تاکید بر اینکه در تولید فولاد کمیت و کیفیت به یک اندازه دارای اهمیت است، گفت: در این راستا همه مواد اولیه برای تولید فولاد در این واحد از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار است.

سبحانی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از مواد اولیه تولید فولاد در داخل کشور تامین می‌شود، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که این توانایی ناشی از همکاری دو هزار شرکت بالادستی است.

وی در ادامه راه‌اندازی نمایشگاه مجازی فولاد را ضروری خواند و افزود: این نمایشگاه می‌تواند به سرعت در بازار خرید و فروش و تامین نیاز مشتری کمک شایانی داشته باشد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه