دردومین روز هفته کارگرصورت گرفت

دیدار کمیته کارگری و کارفرمایی استان با خانواده شهید شاخص قشر کارگری سال 1403 در استان آذربایجان شرقی

کد خبر : 22016
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 11:47
شهیدشاخص

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی، همزمان با دومین روز هفته کارگر، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی با همراهی اعضای کمیته کارگری و کارفرمایی استا دیدار کردند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سرودی ، اظهار کرد: تکریم خانواده شهیدان، تکریم ایثار، از خودگذشتگی، ولایتمداری و دینداری است و این در واقع حق‌شناسی است تا همگان بدانند چه جوانانی با چه شرایطی زندگی و دنیا را به قصد دفاع از همه ارزش‌های الهی و انسانی فدا کرده‌اند.

تقی پور افزود: ذکر فضائل اخلاقی شهیدی که همزمان با فعالیت در واحدهای تولیدی استان با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ارزشمندترین هدیه الهی یعنی جان و حیات خود را تقدیم راه حق کرده‌است تا از دین، وطن و ارزش‌هایی که امام (ره) شناسانده بود دفاع کرده باشد بر ما وظیفه است.

وی با اظهار بخشی از تأثیرات حضور این شهید در مسجد و محله‌ای که در آن زندگی می‌کرده است؛ عنوان کرد: اگرچه من این شهید را ندیدم اما آنچه از گزارش‌ها و اقوال و خاطرات او می‌شنویم بیانگر اخلاص شهید به عنوان ویژگی برجسته اخلاقی او بوده است.

وی زنده و پابرجا ماندن انقلاب اسلامی را هدف و انگیزه شهدا برشمرد و گفت: این شهدا به تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدم در این مسیر گذاشتند و اگر راه حضرت سیدالشهدا (ع) نبود شاید چنین مسیرهایی در انقلاب ما گشوده نمی‌شد. 

 تقی پور همچنین از برگزاری یادواره 400 شهید کارگری استان با نام و یاد شهید شاخص قشر کارگری استان شهید «رحیم سرودی» در 9 اردیبهشت 1403 در شرکت پتروشیمی تبریز خبر داد.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه