آذربایجان شرقی - تبریز

بازديد مسئول بسيج كارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی از شركت کیسه تبریز

کد خبر : 14239
شنبه 30 آذر 1398 - 13:38

عقلمندی: حمایت از کالای ایرانی، اشتغالزایی، تقویت تولید ملی، مقاوم سازی اقتصادی، همگی به مثابه حلقه‌های یک زنجیره به یکدیگر متصل هستند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور، محمد جواد عقلمندی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی از شرکت کیسه تبریز بازدید و با مدیران و کارگران این شرکت گفت و گو کرد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی درحاشیه بازدید از شرکت کیسه تبریز، با اشاره به لزوم تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال و تامین منویات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار کرد: با تحقق شعار سال "رونق تولید"، بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی مرتفع می‌شود و تمامی دهک‌های اقتصادی جامعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم از ثمرات آن برخوردار خواهند شد.

عقلمندی در ادامه بیان کرد: رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، اشتغال زایی، تقویت تولید ملی، مقاوم‌سازی اقتصادی، همگی به مثابه حلقه‌های یک زنجیره به یکدیگر متصل هستند و در واقع امر، تاکید مقام معظم رهبری به رونق تولید و مزین ساختن شعار سال به این عنوان، موید اهمیت این موضوع در اقتصاد است.

عقلمندی تصریح کرد: اگرچه کشور دچار مشکلات عمیق اقتصادی شده، اما راهکار برون رفت از آن نیز پیچیده و دشوار نیست و در صورت توجه به راهکارهای کارشناسان اقتصادی نه تنها مشکلات موجود اقتصادی جامعه پیش‌تر از این‌ها حل و فصل می‌شد، بلکه فراتر از آن، اساسا کشور از حیث اقتصادی با چنین نارسایی‌هایی مواجه نمی‌شد که اکنون در صدد مرتفع سازی آن باشیم.

وی افزود: سال‌ها پیش و قبل از ظهور و بروز نارسایی‌های فعلی اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، محرز شد که رکن اصلی این سیاست‌ها بر پایه تولید استوار است، اما متاسفانه آنچنان که انتظار می‌رفت در راستای تحقق این سیاست‌ها تلاش نشد که برای جبران این نارسایی ها باید تلاشمان را دو چندان کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه