آرشیو مطالب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همایش بزرگداشت هفته کارگر، با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، شهردار و اعضای شورای اسلامی کرج، به همت بسیج کارگری ناحیه مقاومت امام حسین (ع)، همراه با تجلیل از کارگران، پاکبانان و سبزبانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

و أن لیس للانسان إلا ما سعی 

«و اینکه برای انسان بهره ای جز سعی و کوشش او نیست»(آیه ۳۹ سوره مبارکه نجم)

سلام علیکم و رحمه الله 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،محمد هادی قوی پنجه به تشریح برنامه های هفته کار و کارگر پرداخت و گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با روز کارگر در خراسان رضوی تدارک دیده شده است که اعزام ۶۵ نفر به پایتخت برای دیدار رهبری در روز اول هفته مهمترین برنامه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، امروز (یکشنبه) همزمان‌ با هفته گرامیداشت کار و کارگر، مراسم اعطای نشان برتر به واحدهای تولیدی کشور و تجلیل از بانوان کارگر برگزیده شاغل با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارتخانه برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، شهید اسدالله ابراهیمی به عنوان شهید شاخص جامعه کاروتولید در سال 1403 معرفی گردید.

زندگی نامه و وصیت نامه شهید در متن ذیل آمده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج‌مستضعفین به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، حمیدرضا الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات امروز در هفته کار و کارگر در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران بزرگ اظهار داشت: کارگاه‌های تولید امروز به مثابه سنگر دفاع از کشور هستند و کارگران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ کارخانه منتخب و الگو ، با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا فخاری» استاندار تهران، «حمیدرضا اله بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، هم زمان با هفته کار و کارگر و قشر بسیج کارگری نشست فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با حضور مسئول سازمان برگزار گردید.