رمضان فرصتی برای کمک های مومنانه

کمک های مومنانه کارگران شهرستان فلاورجان به آسیب دیدگان کرونا

کد خبر : 16758
سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 15:01

فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان از اجرای طرح کمک مومنانه توسط بسیج کارگری در ماه مبارک رمضان به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، جواد کاظم زاده درباره اجرای طرح کمک مومنانه درمیان کارخانجات گفت: به دلیل شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری برتوجه به اقشار نیازمند جامعه، کارگران کارخانجات نیز با همیاری و همکاری مدیران و پایگاه های بسیج شرکت ها طرح کمک های مومنانه را به اجرا در آورده است.

فرمانده حوزه بسیج کارگری افزود: بسیج کارگران و کارخانجات همواره در فعالیت های اجتماعی پیش قدم بوده است؛ به همین منظور 460 بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی برنج، ماکارونی، حبوبات و..، اقلام بهداشتی، گوشت قربانی شده و غذای گرم در میان خانواده های کم برخوردار درطول ماه مبارک رمضان توزیع نمودند.

وی اضافه کرد: نهضت کمک های مومنانه از سال گذشته همزمان با اجرای برنامه شیفت ایثار در واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان در مناسبت های مختلف در حال اجرا می باشد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد: در برخی از واحد های صنعتی و تولیدی در قالب طرح کمک های مومنانه اسباب بازی و پوشاک نیز به فرزندان خانواده های نیازمندان توزیع گردید.

وی در پایان گفت:کارگران همیشه و در هرزمان نقش خود را به خوبی برای نظام و انقلاب اجرا کرده اند و نشان داده اند که علیر غم بی مهری برخی از مسئولان این قشر پای نظام و انقلاب خود تمام قد ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه