در دومین جشنواره مالک اشتر؛

پایگاه بسیج کارگری شهید مطهری شرکت واگن پارس اراک توانست رتبه برتر کشوری را کسب کند

کد خبر : 3424
پنجشنبه 5 آذر 1394 - 14:10

فرمانده پایگاه بسیج کارگری شهید مطهری شرکت واگن پارس اراک گفت: سه عامل تقوا، تعامل و تعهد را رمز موفقیت بسیجیان در کسب رتبه برتر جشنواره مالک اشتر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، واعظی فرمانده پایگاه بسیج کارگری شهید مطهری شرکت واگن پارس اراک با اشاره به کسب رتبه برتر این پایگاه در دومین جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: از جمله مواردی که سبب شد این عنوان را کسب کنیم حضور پررنگ در فعالیت‌های فرهنگی بوده است.

وی افزود: اقداماتی در بعد فرهنگی از سوی این پایگاه از شهریورماه سال گذشته تا مهرماه امسال صورت گرفته بود که با ارزیابی از سوی مسئولان جشنواره توانستیم رتبه برتر کشوری را در بخش پایگاه‌های بسیج کسب کنیم.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری واگن پارس اراک با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده از سوی این پایگاه گفت: آذین‌بندی و تزئین بلوار ورودی شرکت و اجرای طرح سنگر با پرچم ایران، برگزاری مسابقات ورزشی چندگانه و ورزش صبحگاهی همراه با مسئولین حوزه و مدیران، برگزاری نشست روشنگری بصیرتی، همایش پیاده‌روی، برگزاری هیئت منتظران موعود حلقه صالحین در هفته دفاع مقدس بخش از اقدامات صورت گرفته بوده است.

واعظی تصریح کرد: برگزاری مسابقات تیراندازی بین کارکنان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، حرکت نمادین کاروان اسرا، زیارت عاشورا، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان کشوری، مرمت و بازسازی سالن تیراندازی، نمایشگاه عکس عاشورایی، راه اندازی کمیته تعاون بسیج، تجلیل و تقدیر از قائم مقام مدیرعامل و فرمانده پایگاه از سوی استاندار، چاپ نشریه ویژه هفته بسیج از جمله اقدامات فرهنگی اعضای پایگاه در هفته بسیج بوده است.

وی افزود: محکوم کردن جسارت به ساحت عظیم‌الشان پیامبر اسلام (ص)، برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی، بازدید از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات تیراندازی و دارت، پخش زنده ویژه برنامه گلبانگ انقلاب از پایگاه شهید مطهری واگن پارس به صورت زنده از شبکه سراسری صدا، برگزاری جلسه کمیته امر به معروف و نهی از منکر، مسابقات قرآن، نقاشی، خطاطی، مقاله نویسی، تشکیل تیم ذوالفقار بسیج، گلباران مزار شهداء در ایام دهه فجر بخش کوچکی از فعالیت‌های انجام شده بوده که به شکل خودجوش از سوی بسیجیان این پایگاه صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری واگن پارس اراک با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در ایام مختلف گفت: در هفته بسیج کارگری، حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، برپایی جشن‌ها اعیاد مذهبی اقدامات گسترده‌ای را با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار کرده است.

واعظی تصریح کرد: سه عامل تقوا، تعامل و تعهد را رمز موفقیت بسیجیان پایگاه دانست که هر کدام خود یک دایره‌المعارف مجزا است.

وی افزود: در حقیقت این پایگاه اقدامات خود را در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی، بصیرتی و غیره در این مدت یکسال به خوبی به بارنشانده است و توانسته در میان پایگاه‌های کارگری کشور به عنوان پایگاه شاخص معرفی شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری واگن پارس اراک با اشاره به تعداد حلقه‌های صالحین فعال در این پایگاه گفت: 15 حلقه صالحین با تعداد اعضاء بین 10 تا 15 بسیجی در طول هفته دو بار کلاس‌های خود را در دو بخش عام و خاص برگزار می‌کند تا در راستای ارتقاء سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان کار خود را به پیش برد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه