رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری زنجان:

ورود کالاهای خارجی و قاچاق،حفره ای در بدنه اقتصاد /نخبگان بسیجی باید وارد بدنه تولید شوند

کد خبر : 4669
دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 11:29

رییس شورای قشر بسیج کارگری زنجان گفت : باید با بهره گیری از نیروهای نخبه بسیج به ویژه در حوزه خودروسازی کیفیت تولیدات را افزایش دهیم ، تحقق این امر مستلزم جذب نیروهای نخبه به بدنه تولید ملی است.

مجتبی قاسملو رییس شورای بسیج کارگری زنجان در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور در مورد وضعیت کارگران در استان زنجان ، گفت : وضعیت کارگران در استان زنجان مانند سایر استانهای کشور خوب نیست.

ورود کالاهای خارجی و قاچاق حفره ای در بدنه اقتصاد

رییس شورای قشر بسیج کارگری زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سالهای اخیر بر عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی در سال 95 به شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل "،ورود کالاهای خارجی و قاچاق را  حفره ای در بدنه اقتصاد دانست.

وی با تاکید بر بهبود شرایط اقتصادی کشور، خروجی عملیاتی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی در شاخه های مختلف از صنعت تا کشاورزی را برخورد عملی و  جدی با ورود کالاهای خارجی به داخل کشور دانست.

 قاسملو با بیان حقوق دریافتی کارگران به عنوان رقمی توافقی بین کارگر و کارفرما و دولت با ساختار سه جانبه گرایی ، این میزان حقوق را مبلغی مناسب برای اداره متوسط یک  خانواده نیست.

همیشه  کارگران دنبال شغل دوم و سوم هستند

قاسملو با اشاره به کارگران به عنوان اقشار متقاضی شغل دوم و سوم ، کارگران باید در شرایط فعلی اقتصادی با میزان حقوقی که دریافت می کنند باید  دو یا سه شغل داشته باشند تا بتوانند زندگی خود را اداره کنند .

رییس شورای قشر کارگری زنجان در معرفی قشر بسیج کارگری به عنوان نیرویی بالقوه در تمام اقشاربا لمس میدانی مشکلات  داخلی ، بر لزوم بهره گیری مسئولان از لحاظ فکری در حمایت از تولید ملی تاکید کرد .

مسئولان باید به ظرفیت فکری و عملی و تخصصی نخبگان بسیج استفاده کنند  

قاسملوادامه داد : نیروهای بسیجی با فعالیت در کارخانجات و مشاغل،بدون غرض در بهبود مشکلات کارخانه تلاش ایثارگرانه می کنند مسئولان باید به ظرفیت فکری و عملی و تخصصی نخبگان بسیج استفاده کنند  رییس شورای قشر کارگری زنجان با اشاره به اهمیت بهره گیری از نیروهای نخبه بسیج به  ویژه در حوزه خودروسازی در جهت افزایش کیفیت تولیدات و رونق تولید داخلی در جهت تحقق این مهم که "نباید وارد کننده باشیم "گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه