در کنگان رخ داد:

طبخ و توزیع 700 پرس غذا بین نیازمندان در شب باب الحوائج علی اصغر (ع)

کد خبر : 15606
پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 11:07

به همت حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات قمر بنی هاشم شهرستان کنگان تعداد 700 پرس غذای گرم با رعایت کامل اصول و پروتکل های بهداشتی تهیه و بین نیازمندان شهرستان کنگان توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ دوم پاسدار رضا داهی گفت: تعداد 700 پرس غذای گرم با رعایت کامل اصول و پروتکل های بهداشتی در هفتم محرم به یاد سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش تهیه و بین نیازمندان شهرستان کنگان تقسیم شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری قمر بنی هاشم شهرستان کنگان در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط پیش آمده امسال به جای تهیه نذری و تقسیم بین مردم، با کمک خیرین در این آشپزخانه برای 700 نفر از نیازمندان غذای گرم تهیه و بین آنان توزیع شد.

وی افزود: کارگران بسیجی شهرستان کنگان، به همین بسنده نکرده و از زمان شیوع ویروس کرونا، با اجرای گندزدایی اماکن عمومی، ایست بازرسی ورودی و خروجی های شهرها و روستاها، تهیه و توزیع ماسک و دستکش استریل، اطلاع رسانی مردم در جهت بهداشت عمومی و در خانه ماندن، استفاده از فضای مجازی در جهت نشر قرآن و تعالیم اسلامی، تلاش های در خور تحسینی انجام داده اند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه