به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری:

ضدعفونی و گندزدایی واحد های تولیدی شهرک های صنعتی استان

کد خبر : 14867
دوشنبه 18 فروردین 1399 - 10:25

کارخانجات شهرک های صنعتی استان به همت کارگران بسیجی و جهادی ضدعفونی و گند زدایی شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و لزوم رعایت نکات بهداشتی، بسیج کارگران و کارخانجات استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت بسیجیان و گروه های جهادی اقدام به گند زدایی و ضدعفونی معابر و کارخانجات شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی استان چهارمحال و بختیاری نموده است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: از زمان اعلام شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان، بسیج کارگران و کارخانجات استان با هماهنگی و همکاری با نهادها ی مختلف اقدامات متعددی را انجام داده است.

ظفریان افزود: از 20 روز پیش تا کنون کارگران بسیجی و جهادگران با  تهیه کلرو مواد اولیه ضدعفونی کننده از واحد های تولیدی، اقدام به گند زدایی و ضدعفونی معابر و کارخانجات شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی استان نموده اند.

وی افزود: این اقدامات با همکاری خانه صنعت استان و همکاری و همراهی تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم(ع) استان که  تهیه خودرو، اماکانات و تجهیزات موتوری سیار جهت پاشش مواد را بر عهده داشت، انجام پذیرفت.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی دیگر از اقدامات بسیج کارگران و کارخانجات راه اندازی تونل اتوماتیک ضدعفونی خودرو می باشد که با هماهنگی های به عمل آماده قرار بر این است که در ورودی استان مستقر گردد و خودروهای ورودی به استان را ضدعفونی کند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه