رعیتی فرد در همایش مدیران برتر عرصه تولید استان مرکزی:

راه مقابله با جنگ اقتصادی، الگو برداری از شیوه فرماندهان دفاع مقدس است

کد خبر : 14000
یکشنبه 3 آذر 1398 - 14:31

رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در همایش مدیران برتر عرصه تولید در استان مرکزی گفت: راه حل مقابله با دشمن در شرایط کنونی را الگو برداری از شیوه و فرهنگ فرماندهان در زمان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، علی حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در همایش مدیران برتر عرصه تولید در استان مرکزی گفت: در دهه پنجم انقلاب که شاهد جنگی کاملا اقتصادی هستیم، دشمن تمام تلاش خود را صرف نابودی اقتصاد ما مخصوصا حوزه تولید میکند.

رعیتی فرد راه حل مقابله با دشمن در شرایط کنونی را الگو برداری از شیوه و فرهنگ فرماندهان در زمان دفاع مقدس دانست و افزود: ما باید همچون فرماندهان جنگی که در زمان دفاع مقدس اول خودشان جلو می رفتند و بعد به همسنگران خود می گفتند بیایید، اقتدا کنیم، ولی آسیب را جایی خواهیم خورد که فرماندهان عقب بایستند و فقط نظاره گر باشند، مسئولین ما باید خود را درگیر حل مشکلات تولیدگران کنند تا مشکلات با سرعت بیشتری مرتفع بشود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به اقدامات بسیج در این عرصه اشاره کرد و گفت: بسیج در حوزه تولید برنامه هایی را طرح ریزی کرده است، از جمله این برنامه ها طرح حاتم می باشد که در سه بخش تولید، توزیع و مصرف ماموریت دارد که حمایت و استفاده از کالای ایرانی را به منسه ظهور برساند.

دکتر رعیتی فرد خاطر نشان کرد: در بخش تولید اقداماتی از قبیل، ایجاد رابطه حسنه بین کارگر و کارفرما، آموزش های مشتری مداری و بازاریابی برای واحد های تولیدی و تقویت تعاونی های کارگری برای مشارکت بیشتر کارگران در فرایند تولید، تقویت نشاط کارگران و کاهش آسیب های اجتماعی، اعتیاد، خشم، طلاق و ... انجام شده و پیش برد این اهداف از جمله این برنامه هاست که توسط بسیج کارگران و کارخانجات به اجرا در خواهد آمد.

رعیتی فرد افزود: در حوزه توزیع تلاش ما برای هم افزایی ظرفیت ها و نیرو های موجود در بخش تولید و بخش توزیع است، اینکه بازار با تولید هماهنگ شود کمک بسیاری به مصرف کالای داخلی خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در بخش مصرف حضور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف جامعه در بین کارگران و واحدهای تولیدی را داریم که منجر به آشنایی دانش آموزان و دانشجویان اولا با آینده شغلی خود و دوما مشاهده سختی ها و ارزش تولید کالای ایرانی مورد نظر است.

همچنین حضور و سخنرانی تولید گران را بین این عزیزان در مدارس، دانشگاه ها و مساجد برنامه ریزی و هماهنگ کرده ایم که تبلیغ استفاده از کالای ایرانی توسط خود این تولیدگران اتفاق بیفتد که حتما موثرتر است.

رعیتی فرد افزود: از دیگر اقدامات، قرار گرفتن تریبون های نماز جمعه در خدمت تولید گران است که با مردم مستقیما مطالبات خود را بیان کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه