نماینده کارگران هپکو در روز دانشجو:

دور از ذهن نیست بگوییم مورد نفوذ لیبرال ها هستیم

کد خبر : 14168
یکشنبه 17 آذر 1398 - 10:42

نماینده کارگران هپکو در روز دانشجو خطاب به رئیس قوه قضائیه: لیبرال‌های سرمایه خوار بیت المال و بعضا دو تابعیتی مشکوک در سایه عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی متاسفانه نان کارگر را آجر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، نماینده کارگران هپکو که به دعوت دانشجویان در مراسم روز دانشجو حضور داشت، گفت: سالهاست که ما کارگران مجموعه‌های بزرگ صنعتی بخش زیادی از صدای خود را از زبان این عزیزان به گوش مسئولان رسانده ایم. به بهانه اجرای فرامین اصل مترقی ۴۴ قانون اساسی کارگران را به بیکاری می‌کشند.

وی افزود:‌مدت هاست که نفودیان صنعت راه خود را با این اصل یکی کردند و ما کارگران و سربازان خط مقدم مبارزه با این مفاسد اقتصادی هستیم و با اعتراض دشمن این انقلاب خوانده شده ایم، انقلابی که خودمان با جان و خون خود برایش جنگیده ایم. آیا دور از ذهن نیست بگوییم مورد نفوذ لیبرال های غرب گرا هستیم. اکنون بسیاری از شرکت ها فقط ابزار شوهای انتخاباتی شده است و تمام کارهای که برای این شرکت ها شده در این یک کلمه میگنجد "هیچ"!

نماینده کارگران هپکو در ادامه افزود: سالهاست که کسانی در لباس سرمایه گذار و کارآفرین، ولی در واقع لیبرال‌های سرمایه خوار بیت المال و بعضا دو تابعیتی مشکوک، خود را به این قانون آویزان کرده اند و در سایه عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی متاسفانه نان کارگر را آجر می‌کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری این‌ها مشتی قانوندان‌های قانون شکن هستند.

میرناصری خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: مدت هاست که شیره وجود کارگران و شرکت‌های مادر تخصصی این مرز و بوم از جمله هپکو، آذرآب، آلومینیوم، کشت و صنعت مغان، هفت تپه و ده‌ها شرکت دیگر با یک روش تکراری مکیده می‌شود.

وی تاکید کرد:‌حدود ۱۰۰ نفر از کارگران استان مرکزی محکوم به احکام سنگین امنیتی شده اند که امید داریم شما به آن ها رسیدگی کنید. از شما تقاضا داریم با ورود به مسئله این شرکت‌ها از مکیده شدن خون کارگران و نابودی صنعت جلوگیری کنید.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه