معاون سیاسی سپاه پاسداران:

دشمن در برجام به فکر نفوذ از معبر اقتصادی است

کد خبر : 4519
جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 15:30

سردار پاسدار سنائی راد معاون سیاسی سپاه در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از 14000 شهید کارگر گفت:دشمن در برجام به فکر نفوذ از معبر اقتصادی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور,سردار پاسدار سنائی راد معاون سیاسی سپاه با تاکید بر اینکه بعضی سیاسیون کشور در حال تحریف افکار بلند حضرت امام خمینی(ره) هستند، گفت: امروز دشمن از معبر اقتصادی به دنبال نفوذ است.

به گزارش قسم از سازمان بسیج کارگری ، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بزرگداشت یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگر و تجلیل از خانواده شهدا و نخبگان صنعتی با اشاره به اینکه بالاتر از مقام کارگر به خصوص کارگر شهید وجود ندارد، گفت: در کشور به جای تولید داخلی واردات را جایگزین کردند و همچنین تولید جای خود را به دلال بازی داده است.

وی افزود: تحریم زمانی شکل می گیرد که دشمن ضعف را در کشور ببیند. برجام نه تنها باعث گشایش در کشور نشده است بلکه از نگاه دشمن معبری برای نفوذ است. ما با حریفی قدرت محور مواجه هستیم و به جز زور نمی توان با آن ها صحبت کرد.

وی با بیان اینکه ما به 40 درصد استقلال به شرایط تحریم رسیده ایم، عنوان کرد: اروپاییان اعلام کرده اند که اگر کشور ایران به 80 درصد استقلال برسد دیگر آن ها نمی توانند به اقتصاد ما ضربه وارد کنند.

سنایی راد با تاکید بر اینکه بعضی سیاسیون کشور در حال تحریف افکار بلند حضرت امام خمینی(ره) هستند، گفت: امروز دشمن از معبر اقتصادی به دنبال نفوذ است و نفوذ آن ها شامل تحمیل محاسبات اقتصادی خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه افزود: بشار اسد و سیدحسن نصرالله اگر در منطقه شکست نخورده اند، به خاطر الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران است. قدرت نظامی تنها قدرت یک کشور محسوب نمی شود و اقتصاد، علم و فرهنگ نیز باعث تولید قدرت می شوند.

وی رکن اقتصاد مقاومتی را تولید داخلی دانست و تصریح کرد: شما کارگران بسیجی می توانید اقتصاد مقاومتی را به اقدام و عمل برسانید.

سردار سنایی راد در پایان با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال ایجاد مشکلات محاسباتی در کشور هستند، گفت: امروز برای اینکه بتوانیم جلوی معبر نفوذ دشمنان در اقتصاد را بگیریم، باید کار و تلاش خود را افزایش دهیم.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه