در راستای حمایت از تولید ملی:

حضور سفیران تولید در مساجد استان بوشهر

کد خبر : 14600
شنبه 19 بهمن 1398 - 12:05

تعدادی از مدیران پالایشگاه ها و صنایع تولیدی با حضور در مساجد و نمازخانه ها از توانمندی ها و ظرفیت تولیدی پالایشگاهها و صنایع تولیدی با مردم صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به مناسبت دهه مبارک فجرتعدادی از مدیران پالایشگاه ها و صنایع تولیدی با حضور در مساجد و نمازخانه ها از توانمندی ها و ظرفیت تولیدی پالایشگاهها و صنایع تولیدی در طول چهل سال انقلاب با مردم صحبت کردند.

شناخت توانمندی های داخلی و کالای با کیفیت سبب ترغیب خرید از تولیدات ملی و حمایت از اقتصاد کشور می شود، لذا به همین منظور صاحبان صنایع به همت حوزه های بسیج کارگران و کارخانجات استان و هماهنگی با سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام درمساجد، بین مردم حاضر شده تا محصولات خود را معرفی و با نظرات و پیشنهادات و ذائقه آنها آشنا شده و بتوانند محصولات خود را طبق خواست و صلیقه آنها به مردم ارائه کنند.

استان بوشهر سرشار از توانمندی های گوناگون می باشد، آشنایی مردم با این توانمندی ها باعث می شود که هم کالای تولید شده را بهتر بشناسند و از کالای تولیدی استان حمایت کنند.

برنامه های اجرا شده در سطح استان به شرح ذیل می باشد:

مهندس خضر خلیلی مدیر عامل شرکت سنگ فرش قرمز و مهندس امین بی نیاز کارگر نخبه شرکت صدرا با حضور در مسجد فلات قاره و مسجد قرآن، حوزه تندگویان شهر بوشهر پیرامون حمایت از کلای ایرانی و تولید ملی مواردی را عنوان و بر این نکته تاکید داشتند که پیشرفت در حوزه اقتصاد و عبور از شرایط کنونی فقط با حمایت از تولید ملی و کارگر ایرانی میسر خواهد شد.

مهندس حبیبیانی معاون شرکت سیمان دشتستان با حضور در مسجد امام صادق (عليه السلام) شهر دشتستان با مردم و نمازگزارن در خصوص حمایت همه جانبه از تواید ملی در این شرایط که جنگ اقتصادی هست، سخن گفت.

حسینیه عاشقان ثارالله بهرگان شهر دیلم میزبان مهندس خدادادی مدیرعامل شرکت بسته بندی خرمای کوثر بود، ایشان حمایت از تولید ملی را وظیفه همه ایرانیان دانست و گفت: با حمایت از کالای داخلی و کارگر ایرانی علاوه بر رشد و پیشرفت اقتصادی شاهد اشتغال در بین جامعه خواهیم بود.

شهر خارگ و مسجد پیامبر اعظم(ص) شرکت نفت فلات قاره میزبان منصور لیراوی کارگر نخبه شرکت پتروشیمی پازارگاد خارگ بود.

محمدی مدیرعامل شرکت سیمان ساروج کنگان به عنوان یکی از سفیران تولید، در مسجد نوح نبی شهر کنگان حضور یافت و با مردم و نمازگزاران سخن گفت.

ابوالقاسم فغانی مدیر تولید و بهره برداری مجتمع پتروشیمی عسلویه نیز با حضور در مسجد جامع نخل تقی شهر عسلویه با مردم و نمازگزاران سخن گفت.

مسجد امیر المومنین(ع) شهر عسلویه نیز میزبان حسین میرزائی کارگر نخبه مجتمع گازی پارس جنوبی بود که از ویژگی های حمایت از تولید ملی با مردم صحبت و نظرات آنان را در جهت بهبود شرایط جویا شد.

شایان ذگر است، به مناسبت دهه مبارک فجر، ۳۱۳ نفر از مدیران عامل کارخانجات با حضور در ۳۱۳ مسجد در سراسر کشور از توان مندی های تولیدات داخلی، کیفیت و گستردگی محصولات و پیشرفت تولید و صنعت کشور در طول ۴۰ ساله انقلاب، با مردم صحبت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه