مدیر عامل شرک زغال سنگ کرمان خبر داد

حامی هموطنان سیل زده هستیم / کارگران پیشگام کمک به آسیب دیدگان شدند

کد خبر : 12685
پنجشنبه 8 فروردین 1398 - 00:10

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ، مرتاض مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری و از طرف دیگر وظیفه شرعی و انسانی که در قبال هم وطنان سیل زده داشتیم کمک های شرکت زغال سنگ جمع آوری و به شماره حساب اعلام شده واریز شد .

وی ادامه داد : ما ضمن حفظ انسجام  طبق معمول همیشه باید به جهان ثابت کنیم علی رغم مشکلات اقتصادی  در شرایطی از این قبیل کمک‌ها بدون مرز ، ساری و جاری می‌شوند ؛ زیرا ایرانیان بارها  اثبات کرده اند در شرایط سخت منسجم تر از همیشه عمل می‌کنند .

مدیر عامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان ادامه داد : کمک های نقدی شرکت زغال سنگ توسط شرکت، هیئت مدیره ، مدیر عامل و کارگران شرکت زغال سنگ صورت گرفته است ؛ بر اساس مطالب  قرار گرفته بر روی سایت ، کارگران شرکت بر اساس تمایل ، میزان کمک خود را اعلام و این مبلغ از حقوق کارگران کسر می‌شود. مرتاض در پایان خاطر نشان کرد : افتخار انسانی ایرانی‌ها این بوده که همیشه در جهت کمک به نیازمندان رتبه اول جهان را داشته اند به طور قطع اکنون این رتبه را حفظ و مبالغ اندک زمانی جمع آوری شوند چشمگیر و راهگشای عزیزان سیل زده است.

قابل ذکر است شرکت زغال سنگ و اعضای آن مجموعا ۱۳ میلیون تومان جمع آوری و با همکاری و پیگیری‌های بسیج کارگری این کمک‌ها را به هموطنان سیل زده ارسال کردند .

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه