در قالب شیفت ایثار انجام گرفت:

تولید روزانه 3 هزار لیتر الکل به همت کارگران بسیجی استان کرمان

کد خبر : 14918
چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 13:05

شفیعی: کارخانه الکل سازی شمیم بردسیر که به دلایل متعددی دو روز در هفته فعالیت می کرد، با پیگیری و حمایت بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان و با برگزاری شیفت ایثار تولید خود را روزانه به ۳ هزار لیتر الکل افزایش داد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و لزوم رعایت نکات بهداشتی، کارگران بسیجی کارخانجات استان کرمان به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان در قالب گروه های جهادی اقدامات متعددی از قبیل تولید و توزیع ماسک و ... را انجام دادند.

محسن شفیعی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کرمان در خصوص اقدامات این سازمان جهت مبارزه با ویروس کرونا گفت: از جمله مهم ترین مسائل در مبارزه با ویروس کرونا حفظ سلامت کارگران به عنوان پیش قراوولان جهش تولید، کمک به رفع موانع تولید و جلوگیری حداکثری از توقف تولید در مراکز تولیدی  بود از این رو در جلسات متعدد ستاد رفع موانع تولید استانی شرکت کردیم.

وی ادامه داد:  پیشگیری از ابتلای کارگران به ویروس کرونا برایمان حائز اهمیت است تا ضمن حفظ سلامت کارگران چرخه تولید نیز به کار خود ادامه دهد از این رو در جلسات متعدد پیگیر این موضوع شدیم و توانستیم  در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوباتی را به ثمر بنشانیم.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کرمان عنوان کرد: در بازدیدهای کارگاه های تولید ماسک در شهرستان های استان و شهر کرمان ضمن همکاری با این کارگاه ها تلاش شد تا از سوی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مواد اولیه و نیازمندی این کارگاه ها تهیه شود.

شفیعی اظهار کرد: برخی کارخانه ها با تامین مایحتاج روزانه مردم ارتباط مستقیم داشتند از جمله کارخانه شیر، برخی مواد غذایی و زمزم، این کارخانه ها  مجبور بودند که در ایام عید و قرنطینه فعالیت داشته باشند طبق رایزنی انجام شده با بسیج سازندگی مقرر شد تا به کارگران این کارخانه ها ماسک رایگان توزیع شود همچنین در تهیه مواد ضدعفونی کننده و الکل برای نیروهای و کارگران کارخانه ها نیز تلاش کردیم.

وی با تاکید بر این که بسیاری از اقدامات بسیج کارگری و کارخانجات کرمان در حیطه رایزنی و هماهنگی کارها در جهت مبارزه با ویروس کرونا است، تشریح کرد: یکی از دیگر اقدامات این سازمان در حوزه شهرستان ها هماهنگی با کارخانه الکل سازی شمیم بردسیر بود، این کارخانه در هفته دو روز کار می کرد که با رایزنی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کرمان و اعلام نیاز استان به الکل، این کارخانه تولید خود را روزانه به ۳ هزار لیتر الکل در روز جهت ارسال به مراکز بهداشتی و درمانی رساند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کرمان عنوان کرد: حوزه بسیج کارگران و کارخانجات ناحیه سیرجان
مرحله سوم شیفت ایثارپایگاه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی گهرپویش گام ازپایگاهای تابعه حوزه بسیج کارگران وکارخانجات شهرستان سیرجان را برگزار کرد، دراین‌مرحله تب سنجی وکنترل‌پرسنل ورودی معدن ۲باهمت بسیجیان‌کارگر انجام گردید.

شفیعی  گفت: پایگاه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید شاهمرادی گهرپویش گام ازپایگاهای تابع حوزه بسیج کارگران وکارخانجات شهرستان سیرجان، محلول ضدعفونی کننده دست تهیه ودربین کارگران توزیع نمودند، همچنین خط تولید موقت لباس های حفاظت فردی کادردرمانی  نیزدرکارخانه پلی تک سیرجان راه اندازی شد.

وی افزود: درحوزه بسیج کارگران و کارخانجات زرند نیز شیفت ایثار برای ضد عفونی و گند زدایی کارخانه ذغالشویی توسط بسیجیان پایگاه شهدای کارخانه جهت مقابله با ویروس کرونا برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه