عقلمندی:

بیانیه گام دوم راهی برای خروج از بحران و رونق تولید

کد خبر : 14211
سه شنبه 26 آذر 1398 - 13:39

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در جلسه هیأت اندیشه ورز این سازمان عنوان کرد: باید از فرصت بیانیه گام دوم برای صدور پیام انقلاب و صادرات کالاهای خود استفاده کنیم تا به رونق تولید بیش از پیش کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تعیین خط مشی های آتی بسیج در راستای کمک به رونق تولید و رفع موانع تولید درمراکز صنعتی وتولیدی استان برگزار گردید.

عقلمندی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال رونق تولید نام گذاری کردند، تصریح کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان قصد تخریب ما را دارند، اما پاد زهر آن همین تاکید مقام معظم رهبری یعنی رونق تولید است، همه باید برای رونق تولید ملی برنامه ریزی کنیم.

عقلمندی افزود: دشمنان فکر می‌کنند با تحریم، کشور ما دچار مشکلات می‌شود ولی همانطور که می بینیم هیچ اتفاقی نیفتاده، آنها تحریم‌ها را ادامه می دهند ولی موفق نخواهند شد چرا که ما پادزهر آن را که تولید ملی می باشد، یافته ایم و اکنون نیز باید از فرصت بیانیه گام دوم برای صدور پیام انقلاب و صادرات کالاهای خود استفاده کنیم تا به رونق تولید بیش از پیش کمک کنیم.

وی تاکید کرد: همه‏ ما باید همت کنیم تا درحوزه صنعت و بازار کالا، ایرانیان نسبت به مصرف کالای ایرانی رغبت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند تا در مقایسه میان کالای ایرانی و خارجی، انتخاب اولشان کالای ایرانی برآمده از فرهنگ کشورمان باشد. این راهی است که به گمان من، هم در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است و هم در راستای رونق تولید ملی، که شعار اصلی امسال می باشد.

عقلمندی در انتها گفت: ظرفیت و توانمندی هیأت اندیشه ورز استان دررفع موانع تولید بسیار بالا می باشد به گونه ای که اعضای آن می توانند با تفکر و تعقل در مشکلات و ارائه راه حل مناسب کمک شایانی به رفع موانع تولید و رونق دوباره تولید داشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه جمعی ازمدیران عامل کارخانجات ،کارفرمایان و نخبگان صنعتی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه