رعیتی فرد در اولین گردهمایی بسیجیان شستا:

بسیج یاری گر حل مشکلات تولید است

کد خبر : 14485
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 18:10

رعیتی فرد در اولین گردهمایی بسیجیان شرکت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی: بسیج برای حل مشکلات یاری گر تولید است و در حوزه های تخصصی وارد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، اولین گردهمایی فرماندهان بسیج کارخانجات شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی، به منظور سازماندهی و هم افزایی ظرفیت های درونی بسیج در شرکت های مختلف و با حضور دکتر رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار آبنوش معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین، دکتر رضوانی فر مدیر عامل شستا، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، بسیجیان و خانواده معظم شهدای مدافع حرم در مجموعه فرهنگی تلاش تهران برگزار گردید.

شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور در عرصه های مختلف اقتصادی که دارند توانسته است نمونه کوچک شده ای از صنایع و تولید کشور باشند. و با بهره گیری بیشتر از توان داخلی و هم افزایی می تواند الگو هایی برای سایر بخش های صنعتی و اقتصادی کشور باشد. با برگزاری این گردهمایی و کارگروه های تخصصی از این به بعد کارخانجات و شرکت های شستا علاوه بر سازماندهی بسیجیان کارگران و کارخانجات استانها و انجام ماموریت های سرزمینی دارای یک پشتوانه تخصصی و پیگیر برنامه های تخصصی در سطح ستاد شستا نیز می باشد. فرماندهان پایگاه های کارخانجات و ستاد شستا مصمم هستند که با این هم افزایی بتوانند به افزایش کارآمدی شرکت ها و تعالی بسیج دست یابند.

رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سخنان آغازین خود ضمن خیر مقدم به مدیران و مسئولان حاضر گفت: امیدوارم این گرد همایی موجب تعالی و هم افزایی کار بسیجی در کارخانجات بویژه کارخانجات شرکت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی شود.

ایشان افزود: بسیج به عنوان کلید حل مشکلات و شبکه مردمی انقلاب اسلامی اجازه نمی دهد خدشه ای به ایران و نقلاب اسلامی وارد شود. بسیج برای حل مشکلات یاری گر تولید است و در حوزه های تخصصی وارد خواهد شد.

دکتر رعیتی فرد گفت: اکنون ما در جنگ اقتصادی هستیم و فرماندهان ما در این جنگ ظالمانه، مدیران کارخانجات و مدیران هلدینگ ها هستند.

وی گفت: شعار استقلال، آزادی در حوزه اقتصادی هنوز کامل ظهور پیدا نکرده است امروز در  بسیاری از عرصه های علمی و فنی پیشرفت کرده ایم که این شدت گرفته از روحیه جهادی است و هر جا ما اعتماد کردیم به نیروی مردمی و جوانان پیروز شدیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اجرای طرح های مهم و جامع سازمان در  راستای  حمایت  از کالای ایرانی  افزود: ما دو طرح کلان در جامعه  کارگری را طراحی کرده و  در  حال پیاده سازی هستیم، یکی طرح شهید برونسی برای فرهنگ سازی در حمایت از  کالای ایرانی که اهداف  آن معرفی توانممندی های کشور به جامعه است و طرح شهید کریمی که با هدف رفع موانع رونق واحد های تولیدی می  باشد که تمام تلاش ما رفع مشکلات کارخانجات با استفاده از تعاملات بین بخشی و به کار گیری ظرفیت های موجود می باشد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه