بمناسبت هفته دفاع مقدس:

برگزاری یادواره شهدای کارگری استان لرستان

کد خبر : 13651
دوشنبه 8 مهر 1398 - 08:55

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نهمین یادواره شهدای کارخانه سیمان دورود واولین یادواره شهدای شرکت داروسازی اکسیر استان لرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ودر سال رونق تولید، یادرواره 61 شهید کارخانه سیمان دورود باحضور خانواده های معظم شهدای کارگر، کارگران و مدعیون و مسئولین محترم شهرستان دورود در محل سالن آمفی تئاتر کارخانه سیمان دورود برگزار گردید.

در این مراسم مدیر عامل کارخانه سیمان دورود با توجه به ایثار شهدا در زمان جنگ تحمیلی، به جنگ اقتصادی امروز اشاره نمود ولازمه رونق تولید کارخانه را داشتن وحفظ روحیه ایثار گری در بین کارگران دانست.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان سرهنگ زینیوند، از نیازبیشتردنیای امروز به زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا سخنانی را ایراد فرمودند.

اولین یادواره 35 شهید کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد نیز در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

در این مراسم مدیر عامل کارخانه که خود فرزند شهید بود، از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت و بیان داشت که یاد و خاطره شهدا و جانبازان همیشه باید زنده نگه داشته شود و ابراز امیدواری کرد تا در سال های آینده یادواره های بیشتر و مناسب تری برای شهدا و خانواده آنان برگزار شود.

در ادامه حجته الاسلام والمسلمین مهدوی مسئول صالحین سپاه استان لرستان به بیان  خاطراتی از دیدار با خانوده های شهدا پرداخت و بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا تاکید کرد.

در پایان هر دو یادواره ازخانواده های معزز شهدای کارگری وجانیازان ویادگاران دفاع مقدس با اهدای لوح وهدایا، تقدیر وقدرانی بعمل آمد، همچنین از خانواده محترم شهید مهدی فطرس شهید مدافع حرم تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه