رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس:

بررسی قانون حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنعت و معدن

کد خبر : 612
یکشنبه 10 دی 1391 - 02:18

رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی اعلام کرد در روزهای آتی قانون حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنعت و معدن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

دکتر رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع فرماندهان بسیج کارگری سپاه عاشورا گفت :بسیج مولفه ی اصلی پیروزی ملت بزرگ ایران در عرصه های گوناگون است و این مجاهدان با تلاشهای جهاد گونه خود نقش اساسی در تحقق شعار سال دارند. وی با یادآوری اینکه نیروهای مخلص بسیجی با بصیرت و آگاهی در پیشرفت کشور نقش موثری ایفا کرده اند افزود: نیروهای بسیجی با اخلاص و صداقت و تقوای الهی با توکل بر خدا در فتح قله های رفیع علمی، فرهنگی، اقتصادی حضور چشمگیری داشته اند و عامل اصلی توفیق لشکریان مخلص خدا اتکا بر قدرت لایزال الهی و پیشرو  بودن در وحدت و یکدلی با عشق به ولایت می باشد.

دکتر رحمانی در ادامه بیان کرد: کارگران بسیجی استان آذربایجان شرقی در کارخانجات استان برای تحقق شعار سال  کارهای ارزشمندی انجام داده اند و با حضور در عرصه تولید ملی در طراحی و  نو آوری و ابتکار نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند. 

رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم دشمنان خدا مهمترین فرصت برای حضور در عرصه های اقتصادی ایجاد کرده است تصریح کرد:ت این تحریم ها بهترین فرصت برای ابتکارات و نوآوری می‌باشد و برای تبدیل تحریم به فرصت، فرهنگ بسیج برترین عاملی است که صنعتگران و رزمندگان جبهه تولید می توانند همانند دوران  دفاع مقدس با ایده و تفکر الهام گرفته از آن توطئه های استکبار جهانی را خنثی سازند.

وی در ادامه با اشاره به حماسه نهم دی ماه سال 88 گفت: حماسه نهم دیماه مظهر قدرت الهی بود و ملت بزرگ ایران با شور و شعور حسینی بزرگترین توطئه حساب شده استکبار جهانی را نقش بر آب ساخته اند و درس حماسه نهم دی برای دوستان انقلاب اسلامی امید آفرین با عشق به ولایت و ناامیدی برای دشمنان دین خدا می باشد.

وی همچنین در ادامه افزود: حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در نهم دیماه با ایده و تفکر عاشورایی رقم خورده است و این حماسه برای همیشه تاریخ این سرزمین سند افتخار و سربلندی می باشد و نشانگر دلدادگی امت به ولایت و رهبری می باشد.

دکتر رحمانی با بیان اینکه در روزهای آتی قانون حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنعت و معدن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت گفت: نمایندگان مجلس اطاعت از قوانین ولایت ورهبری را واجب ترین و اولی ترین رسالت خود می دانند و کارگروههای متعددی  این قوانین را بررسی و آماده طرح در کمیسیون کرده اند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه