در استان ایلام رخ داد:

بازدید مسئول بسیج کارگران و کارخانجات ایلام ازکشتارگاه صنعتی شهرک صنعتی ایلام

کد خبر : 14240
شنبه 30 آذر 1398 - 14:29

سرهنگ ایوبی: استمرار در نظارت ها موجب رعایت بیشتر بهداشت و در نتیجه بهبود کیفیت فرآورده های تولیدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ ایوبی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام به همراه سرهنگ جعفری مسئول آماد و پشتیبانی سپاه این استان از کشتارگاه صنعتی ایلام بازدید به عمل آوردند، کشتارگاه صنعتی ایلام بدلیل وجود دستگاهای پیشرفته و به روز از برترین کشتارگاهای غرب کشور می باشد که با تولید فرآورده های خام گوشتی بصورت مستقیم با زندگی مردم در ارتباط می باشد.

ایوبی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام اظهار داشت: تامین گوشت مناسب و سالم و بهداشتی به عوامل مختلفی وابسته است که در این بین وجود کشتارگاه های بهداشتی و مناسب یکی از ارکان های تحقق سلامت گوشت مصرفی در استان ایلام می باشد.

وی افزود:  نظارت های بهداشتی و قرنطینه ها در کشتارگاه ها به منظور ارتقا سطح بهداشتی محصولات تولیدی و همچنین بهبود وضعیت ساختاری کشتارگاه ها یکی از مواردی است که بباید در راس کار کشتارگاه ها باشد

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام ضمن بازدید از سیستم ضبح و تولید گوشت افزود: این کشتارگاه بدلیل وجود دستگاهای پیشرفته و به روز از برترین کشتارگاهای غرب کشور می باشد و تولید فرآورده های خام گوشتی بصورت مستقیم با زندگی مردم در ارتباط تنگاتنگ می باشند و نیاز به پایش مستمر دارند که روند نظارت موجب رعایت بیشتر بهداشت و در نتیجه بهبود کیفیت فرآورده های تولیدی خواهد شد.

سرهنگ جعفری مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان در بازدید از کشتارگاه صنعتی شهرک صنعتی گفت: وجود چنین مراکزی به اقتصاد استان کمک زیادی می کند و می تواند تا حدودی راه گشای بعضی از مشکلات مردم باشد.

همچنین ایشان خواستار همکاری و تعامل مدیر عامل کشتارگاه با مجموعه آماد به جهت تامین برخی از ملزومات مجموعه بودند که با توافق مدیر عامل کشتارگاه اقای امامی همراه شد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه