امدادرسانی و توزیع اقلام اهدایی توسط بسیجیان شستا به مناطق سیل زده

کد خبر : 14451
شنبه 28 دی 1398 - 14:42

همزمان با ارسال کاروان کمک‌های اهدایی شستا به هموطنان سیل‌زده در سیستان وبلوچستان، بسیج شستا امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز در میان سیل زدگان را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به دنبال دستور رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا هم‌زمان با ارسال کمک‌های اهدایی به هموطنان سیل‌زده، کارکنان بسیجی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ( شستا) و شرکت‌های تابعه، کار توزیع اقلام میان هموطنان سیل زده با سرعت آغاز شده است.

بر اساس اعلام ستاد کمک رسانی شستا کاروان‌های اهدایی این شرکت به مناطق آسیب‌دیده تحت عنوان کاروان همدلی و با ظرفیت حدود 120 کامیون از شرکت‌های مختلف زیرمجموعه به مناطق سیل‌زده اعزام و در حال توزیع است که این محموله شامل: یخچال،بخاری گازسوز،مواد شوینده،پتو،محصولات سلولزی،لباس گرم و مواد غذایی(بیسکویت،تن ماهی،لبنیات،آب معدنی،رب گوجه فرنگی،کنسرو لوبیا،چای و نبات،روغن،ماکارونی) و ... می باشد.

بر اساس گزارش ستاد کمک رسانی شستا تا کنون مبلغ 5 میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده کمک و اهدا شده است.

همچنین روزانه بیش از 1100 پرس غذای گرم به همت بسیجیان به صورت شبانه روزی بین اهالی مناطق سیل زده توزیع می گردد.

لازم به ذکر است بسیجیان و پرسنل تامین اجتماعی در حرکتی ایثارگرانه 1 الی 3 روز حقوق خود را داوطلبانه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان هدیه کردند.

براساس تصمیم  ستاد کمک‌رسانی شستا، قرار است هلدینگ دارویی تأمین، داروهای موردنیاز برای ارسال به مراکز درمانی محل بحران را بدون درنظر گرفتن محدودیت‌های بدهی‌های قبلی تأمین و ارسال کند.

همچنین ظرفیت حمل و نقل شرکت بارز ترابر و حمل و نقل آبادان برای انتقال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده بهره‌برداری شود، ضمن آنکه شرکت لوازم خانگی پارس نیز تعدادی لوازم خانگی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهد.

 

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه