سردار ریحانی:

وظیفه ما خدمت جهادی به مردم و توجه ویژه به بیانیه گام دوم است

کد خبر : 14260
سه شنبه 3 دی 1398 - 14:07

نشست سیاسی - بصیرتی بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمانشاه در سالن همایش های اداره فنی و حرفه ای این استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، نشست سیاسی و بصیرتی بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در محل سالن همایش اداره فنی و حرفه ای با حضور سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه استان، مدیران کل ادارات مرتبط ، تشکلات کارگری و کارفرمایی مدیران کارخانجات و واحد های تولیدی و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کارگری برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار برزو شریفی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، به تشریح و تبیین دستور العمل طرح شهید برونسی در خصوص حمایت از کالای ایرانی پرداخت.

 ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و پشتیبانی و مساعدت مدیران ادارات و کارخانجات در خصوص شیفت ایثار و طرح ایران یار و چگونگی برگزاری و انجام آن در استان مطالبی را عنوان نمودند.

سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری عنوان نمودند و بر همکاری و پشتیبانی مدیران دولتی در خصوص فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی با کیفیت در جهت ایجاد اشتغال و خودکفایی کشور در جنگ اقتصادی تاکید کردند.

 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط کنونی کشور در مواجه با استکبار جهانی به تشریح برنامه ها، راهبرد ها و اقدامات دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند و اظهار داشتند: دشمنان نظام و انقلاب یکبار دیگر سیلی سختی را از ملت ایران در اغتشاشات اخیر خوردند.

 ایشان در ادامه به نقش بی بدیل رهبری در طول چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره و افزودند: در حوادث بوجود آمده در خصوص مدیریت مصرف سوخت با موضع گیری رهبری و ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی و جدایی مردم از صف اشرار، سناریو دشمنان نقش بر آب گردید.

 سردار ریحانی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات موجود که باعث نارضایتی های به حق مردم شده است اشاره و گفتند: وظیفه ما مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی این است که با تکریم ارباب رجوع و خدمت جهادی و انقلابی بی منت به مردم و توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب خصوصا در عرصه های اقتصادی اقدام نماییم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه