سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور :

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز پیامی را صادر نمودند.

کد خبر : 21158
چهارشنبه 10 آبان 1402 - 12:43
بسیج

به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پیامی را با متن زیر صادر نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، به مناسبت ۱۳ آبان ، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این سازمان پیامی را با متن زیر صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان‌ماه یادآور سه واقعه مهم  تاریخی می باشد که  یادآور رشادت های دانشجویان و جوانان ایران زمین می باشد .

در سال ۱۳۵۷ دانش‌آموزان انقلابی در تداوم راه رهبر الهی خود در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کرده و با نثار خون خود، نهال نوپای انقلاب را آبیاری و زمینه به ثمر نشستن آن در بهمن‌ ماه را فراهم کردند.

در اولین سال پس از پیروزی انقلاب نیز در چنین روزی بار دیگر شور انقلابی مردم مسلمان ایران غلیان نمود و دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند. این حماسه به قدری شکوهمند بود که پیر مُرشِدمان آن را انقلاب دوم، و حتی مهم­‌تر و بزرگ­تر از انقلاب اول خواند.

همچنین حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون فریاد استکبارستیزی سر دادند و رژیم ستمگر پهلوی برای جلوگیری از افشاگری رهبر انقلابی مردم، ایشان را تبعید کرد.

سیزدهم آبان ماه با عنوان روز دانش آموز، به عنوان حماسه خونین لاله‌های انقلاب در جریان نهضت اسلامی گرامی داشته می‌شود.

روزی  كه غریو فریاد مرگ بر آمریكا بر سر استكبار جهانی لرزه بر اندام آمریكای استعمارگر جهانی انداخت و قدرت پوشالی آنان را در چشم جهانیان فرو ریخت.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز  از جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی و آحاد مختلف ملت مومن ، انقلابی ، ولایی و بصیر ایران اسلامی برای حضور پرشور ، مقتدرانه و گسترده خود  در روز شنبه 13 آبان دعوت به عمل  می آورد تا بار دیگر اعلام انزجار و تنفر خود را از آمریکا مظهر شیطان و نماد پلیدی و پلشتی در تاریخ معاصر را بیان کند .

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه