بیانیه پرسنل مجمتع فولاد کاوه جنوب کیش در حمایت از مردم فلسطین

کد خبر : 21144
شنبه 6 آبان 1402 - 18:33
فولاد کاوه

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات و رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش با اعلام حمایت یکپارچه جامعه کار و تولید و کارگران جهادی مجتمع در پویش مردمی غزه تنها نیست حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین با امضا کردن بیانیه ضد رژیم موقت و جعلی کودک کُش اسرائیل اعلام کردند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نَصر مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتح قَرِیب

به لطف و یاری خداوند پیروزی نزدیکی است

بار دیگر نشانه‌های نصرت الهی در فلسطین به منصه ظهور رسید و مجاهدان راه حق توانستند با عیان کردن قدرت پوشالی رژیم اهریمنی صهیونیسم، حماسه دیگری را در پیروزی خط مقاومت و به‌زانودرآوردن رژیم صهیونیستی در مقابل اراده پولادین مردم و دلاورمردان مقاومت بیافرینند. جنگ ترکیبی علیه هژمونی تارعنکبوتی اسرائیل و عملیات غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» با انجام حملات هوایی و نفوذ نیروهای حماس و شکست دیوار امنیتی «سپر دروغین آهنین» که به‌زعم بسیاری نفوذناپذیر بوده است، نوید پایان اسرائیل و تحقق وعده و بشارت امامین انقلاب اسلامی دارد، همان گونه که معمار کبیر انقلاب در چهار دهه پیش و خلف صالحش مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ۳۵ سال اخیر بر آن تأکید داشته‌اند. فتح نهایی هزینه‌های سنگین دارد و ملت مسلمان فلسطین همواره مقاوم و جان‌برکف بوده است.

این روزها سرزمین مقدس فلسطین با دو پدیده توامان مواجه است، از یک سو عملیات طوفان الاقصی که مایه فخر آزادگان جهان به‌خصوص مسلمین شد و هیمنه پوشالی امنیت رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را برملا کرد و از سوی دیگر غزه عزیز شاهد هدف قرارگرفتن غیرنظامیان و حمله مستقیم به زیرساخت‌های درمانی، عمرانی، آموزشی و ورزشی است. حملات هوایی بی‌وقفه غاصبان صهیونیستی به قاطبه مردم به‌خصوص به زنان و کودکان و کادر درمان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن بیش از ۱۵ هزار نفر از جمله بیش از ۷۰۰ نفر کودک و زن و آوارگی بیش از یک و نیم‌میلیون نفر مردم عادی شده است. تخریب و کشتاری که نه نمود قدرت که افشاکننده دیوانگی صهیونیست‌ها از شکست سهمگین اطلاعاتی و امنیتی در برابر گروه‌های مقاومت اسلامی در عملیات روز ۱۵ مهرماه است، غافل از اینکه زخم وارد شده به حیثیت و موجودیت این رژیم آپارتاید و ضد حقوق بشری به فرموده بزرگان، ترمیم‌ناپذیر و روند اضمحلال این جرثومه تباهی آغاز شده است. اطاعت از ولایت‌فقیه سرعت فتح را صدچندان می‌کند و این مهم در صحنه‌های حساس و دشوار جهانی به اثبات رسیده است.

ما خانواده بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تبریک این موفقیت شیرین و گوارا به همه عزیزان جبهه مقاومت، خصوصاً ملت مقاوم فلسطین، با امضای این طومار جنایات هولناک و ددمنشانه صهیونیسم خونخوار را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌نماییم و همانند هزاران سرباز جان‌برکف ولایت اعلام می‌داریم و بی‌صبرانه مشتاق اذن ولی هستیم تا اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ بسپاریم.

 

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه