سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر : 21915
سه شنبه 14 فروردین 1403 - 14:40
بسیج

  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد .

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"سبحان الذی أسرى بعبده لیلا من المسجد الحرام إلى المسجد الأقصى الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر." سوره مبارکه اسری آیه یک 

قدس، قبله گاه اول مسلمانان و ملجاء آزادگانی است که سالهاست غریو آزادی  از چنگال اهریمنان دوران را سر داده اند این روز میراث امام راحل ( ره) و تبلور حمایت انسانهای حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره ای از خاک سرزمین مقدس خود را به گلوله های آتشین و حتی وعده‌های پوچ دشمنان نفروخته‌اند.

امروز پیچیده ترین و حساس ترین دوره فلسطین است ، فلسطین خط مقدم ما و همه جهان اسلام است، از خداوند سبحان برای مجاهدین صحنه فلسطین موفقیت و پیروزی و اجر الهی را خواستارم. (شهید قدس حاج قاسم سلیمانی)

در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می باشند.

با ادامه جنایت های رژیم صهیونیست و کشتار زنان و کودکان بی دفاع، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می سوزد،. غریب به هفت دهه است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد وطی چند ماه اخیر شاهد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی ، که حمله به مراکز درمانی و بیمارستانی یکی از ابعاد اقدامات ضدبشری و ضدانسانی این رژیم منحوس تلقی می‌شود، هستیم.

ضعف و ناتوانی این رژیم کودک کش را می توان در حمله به بیمارستان شفاء در غزه و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی مشاهده کرد که چیزی جز استیصال و درماندگی این رژیم را نشان نمی دهد.

اما دشمن غاصب صهیونیستی بایستی بداند که هیچگاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و بزودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد و بدانند ما پیرو مکتبی هستیم که هرگز ذلت را نمی پذیرد و به گفته مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی شکست اسرائیل قطعی و حتمی هست به اذن الله و انشاالله مسلمانان به زودی در قدس نماز خواهند خواند و پیروزی از آن صابرین و جهادگران است .

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور همگام با جامعه کار و تولید در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده، ضمن دعوت از آحاد مردم روزه دار برای شرکت در راهپیمایی روز قدس ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مورخ 17فروردین در کنار ملت سلحشور ایران همچون گذشته فریاد نفرت از ستمگران را سر داده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ، به ویژه مردم غزه اعلام می نماییم و همچنین حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق را قویا محکوم  می کنیم و یاد شهیدان عزیز و سرداران سرافرازمان در این حمله را گرامی می داریم.

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه