در استان خوزستان رخ داد:

برگزاری رزمایش همدلی،مواسات و کمک مومنانه با توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

کد خبر : 15291
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 14:17

به همت پایگاه بسیج شرکت فولاد اکسین از حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید بقایی بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش 2.5 میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، رزمایش همدلی،مواسات و کمک مومنانه، به همت پایگاه بسیج شرکت فولاد اکسین از حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید بقایی استان خوزستان در این شرکت برگزار شد.

در این رزمایش و با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، مدیرکل اداره صمت ، مدیرعامل فولاد خوزستان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر (عج) و مدیرعامل فولاد اکسین، بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش 2.5 میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا توزیع گردید.

این رزمایش که با محوریت بسیج کارگران و کارخانجات فولاد اکسین و با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد، بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن و سایر مایحتاج ضروری به ارزش بیش از 2.5 میلیارد تومان خریداری و بسته بندی گردید تا جهت توزیع در میان اقشار نیازمند استان خوزستان در اختیار ستاد مرکزی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه