به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی:

برگزاری رزمایش ملی گروه های جهادی کارآمدان

کد خبر : 21273
سه شنبه 30 آبان 1402 - 13:27
بسیج

همزمان با سراسر کشور و در اولین روز گرامیداشت هفته بسیج رزمایش ملی گروه های جهادی کارآمدان با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در واحدهای تولیدی استان آغاز گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، سرهنگ تقی پور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در مراسم آغاز رزمایش گروه های جهادی کارآمدن که با حضورفرمانده سپاه عاشورا، مدیران کل ادارات و مدیران عامل کارخانجات برگزار شد اظهار کرد: بسیج همیشه و همواره کنار مردم بوده وخواهد بود و به عنوان فرشته نجات و صاحب آرامش مردم است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش ملی گروه های جهادی کارآمدان در ده هزار واحد تولیدی کشور با رمز یا فاطمه الزهرا (س) گفت: درعرصه های تخصصی توانمان بر این است که از ظرفیت گروه های جهادی تعالی بخش استفاده کنیم.

وی همچنین افزود: 85 گروه جهادی کارآمدان در اولین روز هفته بسیج مشکلات موجود درسطح واحد های تولیدی استان را که قبلا احصاشده بود بررسی ونسبت به رفع موانع تولید از طریق تشکیل کارگروه ها اقدام خواهند کرد تا مشکلات حوزه تولید کمتر شود وزنجیره تولید وکارزار اقتصاد مقاومتی به موفقیت دست یابند.

مسئول بسیج  کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در آخرافزود: اقدامات گروه های جهادی کارآمدان در عرصه رفع مشکلات تولید در قالب این رزمایش پیام آور این است که باتکیه بر توان داخلی و تحصیل در مکتب شهید سلیمانی موانع پیش رو با تلاش وهمت یک به یک از میان برداشته خواهد شد.

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه