یادواره 300 شهید کارگر استان باشکوه تر و متفاوت تر برگزارمی گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور, بهنام علی اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری استان قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : هفته کارگر امسال وبرگزاری یادواره 300شهیدکارگر استان به گونه ای باشکوه تر و متفاوت تر از  سال های گذشته برگزارمی گردد.

علی اکبری در ادامه عنوان کرد : در پایان سال گذشته وسال جدید نیز جلساتی با متولیان جامعه کارگری و مسئولین ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری و یادواره شهدای کارگری استان در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شدو مقرر گردید به عنایت به برگزاری اجلاسیه کنگره 3000 شهید استان قزوین،یادواره 300 شهید کارگر در هفته بسیج کارگری برگزار گردد.

ایشان آذین بندی وفضاسازی کارخانجات ، محیط های کارگری و میادین اصلی در سطح شهرستانها و مرکز استان ، نشست های روشنگری ومهارت افزایی، برگزاری جلسات حلقات صالحین و افتتاح پایگاه های جدید کارگری ، برپایی ایستگاه سلامت ، برگزاری مسابقات فرهنگی ،ورزشی از دیگر برنامه های حوزه ها و پایگاه ها در طول این هفته که ازتاریخ 97/02/05لغایت 97/02/11 میباشد،برشمرد.

علی اکبری ریاست سازمان بسیج کارگری افزود:40عنوان برنامه در سطح استان،باهدف ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی و کمک به افزایش میزان بهره وری و وجدان کاری و افزایش سطح حرفه ای کارگران درسطح استان برگزار خواهدشد.

وی افزود: هفته بسیج کارگری زمانی ارزشمند برای گرامیداشت قشرکارگران بسیجی خواهد بود و ما باید بتوانیم در این هفته با هرآنچه که در توان داریم در خدمت به قشر کارگری و حمایت از کالای ایرانی انجام دهیم و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

علی اکبری ابتکاروخلاقیت ، نوآوری ، داشتن روحیه جهادی و ایثارگری و همکاری را ازجمله شاخص‌های مورد نظر در انتخاب کارگران ، مبتکران ومدیران نمونه برشمرد.

درپایان علی اکبری افزود:برماتکلیف است تا درجهت حمایت از کالای ایرانی و ارتقا کیفیت تولید و کاهش هزینه های تولید کالاهای ایرانی تلاش نماییم و از همه ملت عزیز ایران اسلامی و بخصوص مردم ولایت مدار استان قزوین نیز میخواهیم تا با حمایت های مادی و معنوی خود از تولیدات کارگران زحمتکش، مادراین مهم یاری نمایند.