جامعه کارگری و کارفرمایی در مراسم یادبود شهید سلیمانی و شهدای سانحه هوایی:

176 زندانی به نیت شهدای هواپیمای اوکراینی آزاد می شوند

کد خبر : 14458
شنبه 28 دی 1398 - 18:17

در مراسم یادبود سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی کشور که با حضور جامعه کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، صنعتگران و تجار این استان موجبات آزادی 176 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و همچنین شهدای سانحه هواپیمایی و جانباختگان مراسم تشییع شهدای قاومت در کرمان، به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، خانه صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی تبریز و همچنین شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان و با حضور‌جمعی از مسوولان ملی و استانی در محل حسینیه شهدای گمنام وادی رحمت تبریز برگزار شد .

در این مراسم۱۷۶ نفر از صاحبان صنایع و کارخانه‌های استان به احترام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش و176 شهید سانحه هوایی، هزینه آزادی ۱۷۶ زندانی جرایم غیر عمد را تقبل و پرداخت کردند.

هزینه آزادی هر زندانی ۵۰ میلیون ریال است که حدود ۸۸۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده و طی روزهای آینده طی مراسمی توسط ستاد دیه عملیاتی می‌شود.

در این مراسم، سردار نوعی اقدام از فرماندهان ۸ سال جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت پیرامون سجایای اخلاقی سپهبد شهید قاسم سلیمانی به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه