استاندار مرکزی:

۴۰ درصد از ظرفیت واحدهای تولیدی استان مرکزی غیرفعال است

کد خبر : 2760
سه شنبه 10 شهریور 1394 - 12:34

استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی غیرفعال است که با احیاء این بخش ها هزاران فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، محمود زمانی قمی عصر شنبه 94/6/7 در مراسم افتتاح پروژه های صنعتی شهرستان ساوه در شرکت تولید کننده ورق های آلومینیوم در شهر صنعتی کاوه گفت: در حال حاضر ۴۰درصد از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی غیرفعال است که با احیای این بخش ها هزاران فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: صنایع و تولید کنندگان نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند و ما راهی نداریم جز آنکه از اقتصاد واردات محور به سمت اقتصاد تولید محور و صادرات محور حرکت کنیم.

زمانی قمی بیان داشت: تحقق این امر فقط با توانمندسازی بخش خصوصی و کارآفرینان این بخش ممکن است و دولت نقش راهنمایی کننده را برعهده خواهد داشت، چون بخش خصوصی ما توانمند است و باید به این بخش اعتماد کرد.

به گفته استاندار مرکزی، هم اینک ایجاد هر فرصت شغلی نیازمند ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه است، اما در واحدهای نیمه فعال صنعتی با ارائه تسهیلات ارزان، می توان با ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان یک شغل ایجاد کرد. 

در این برنامه شرکت فولادروی اندود کاوه ، شرکت سوله کاوه پارس زرین ، شرکت سبد پلاستیک ایرانیان وشرکت سرمایش صنعت البرز توسط استاندار مرکزی  افتتاح گردیدند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه