معاون وزیر صنعت و معدن در بیرجند:

۱۰ هزار واحد صنعتی در اجرای طرح رونق تولید به چرخه اقتصاد کشور بازگشت

کد خبر : 6430
شنبه 20 آذر 1395 - 11:13

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۰ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط تعطیل و نیمه تعطیل کشور در اجرای طرح رونق تولید به چرخه اقتصادی کشور بازگشت.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور ، محمدرضا فیاض  در حاشیه بازدید از خط تولید کارخانه کویرتایر اظهار داشت: از ابتدای امسال و با تاکید و توصیه مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، دولت تمهیدات ویژه ای برای رونق اقتصادی بنگاه‌های کوچک و متوسط فراهم کرد.

وی گفت: بر این اساس وزارت صنعت و معدن ماموریت یافت تا 7 هزار و 500 واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل و نیمه تعطیل کشور را به تولید مجدد برگرداند و محصولات آنان را روانه بازار کند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این راستا طرح رونق تولید در سطح کشور شکل گرفت و در حال حاضر با اعطای تسهیلات 10 هزار واحد کوچک و متوسط تعطیل و نیمه تعطیل کشور به چرخه تولید بازگشت.

فیاض افزود: تاکنون تسهیلات پرداخت شده بیش از 300 واحد صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط خراسان جنوبی فعال و به چرخه تولید بازگشته است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: 300 میلیارد تومان تسهیلات برای فعال کردن این تعداد واحد صنعتی خراسان جنوبی تامین و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در جهت اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی جزو استان‌های متوسط و رو به بالای کشور محسوب می‌شود افزود: امید است تا پایان امسال کارخانه سیمان باقران به بهره‌برداری برسد.

فیاض حل مشکلات واحدهای مهم و بزرگ صنعتی، اجرای طرح رونق و نیز اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی از اولویت‌های مهم کاری این وزارتخانه است.

منبع خبر/ تسنیم

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه