در استان همدان رخ داد:

کمک های مومنانه حوزه های بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان

کد خبر : 15015
دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 09:00

حوزه های بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان رزن و نهاوند در رزمایش کمک مومنانه به یاری کارگران آسیب دیده از کرونا شتافتند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر طرح مساوات و کمک مومنانه، حوزه های بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان رزن و نهاوند در رزمایش کمک مومنانه به یاری کارگران آسیب دیده از کرونا شتافتند.

فرمانده حوزه بسیج کارگران وکارخانجات رزن گفت: در هفته بسیج کارگری تعداد 100 بسته موادغذایی طی دو مرحله با همکاری بسیج شرکت سیمان هگمتان و سایر شرکت ها توزیع خواهد شد .

وی افزود: این بسته ها که ارزش ریالی آن 30 میلیون تومان می باشد شامل برنج ،قند و شکر، روغن، گوشت و مرغ و سایر مواد غذایی بوده که در بین نیازمندان آبرومند در حال توزیع است .

به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و همچنین هفته کارگر و روز بسیج کارگری، بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان نهاوند اقدام به توزیع 61 بسته سبد غذایی بین کارگران آسیب دیده از کرونا نمود در این برنامه که با عنوان رزمایش کمک های مومنانه میباشد در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است کمک های جمع آوری شده از خیرین و واحد های تولیدی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه