بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز:

کمک های مومنانه برای دستفروشان و کارگران فصلی

کد خبر : 15100
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 11:11

بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز با همکاری بسیج اصناف و همراهی خیران این استان برای دستفروشان و کارگران فصلی و ساختمانی، بسته های کمک معیشتی تهیه و در بین آنها توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، بسیج کارگران وکارخانجات استان البرز با همکاری بسیج اصناف،  همچون دیگر اقشار بسیج با رزمایش «کمک مومنانه» به یاری هموطنان آسیب دیده از بیماری کرونا به خصوص کارگران (روزمزد و فصلی ) و دستفروشان شتافتند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز گفت: از روزی که ویروس منحوس کرونا وارد کشور شد، سازمان بسیچ کارگران و کارخانجات و بسیج اصناف استان با همراهی سازمان صنعت و معدن و اصناف البرز و، اقدام به جمع آوری کمک هایی از خیرین کرد تا به دست نیازمندان و افراد آسیب دیده برساند.

وی افزود:‌ در این مدت بسیج کارگران و کارخانجات با همکاری بسیج اصناف اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کرده است که حدود ۵۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی و لباس و ماسک برای بیمارستان کوثر کرج خریداری و تحویل داده ایم.

ایشان در ادامه افزود: همچنین در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در طرح «مواسات، همدلی وکمک مومنانه»، اقدام به جمع آوری کمک های خیرین اصناف و کارخانجات مختلف کرده ایم که امروز در نخستین مرحله اهدای کمک های مومنانه ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان نوزیع شد.

وی اضافه کرد:‌ این بسته های معیشتی به کارگران استخرهای کرج که به دلیل تعطیلی این واخدها بیکار شده و درآمدی ندارند،‌اهدا می شود.

این روزها حوزه های بسیج اصناف و کارگران و کارخانجات در قالب پایگاه ها و گروه های جهادی وارد عمل شده اند تا به همین نحو نیازمندانی را که از کاربیکار شده اند را شناسایی و کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه