در قالب طرح شیفت ایثار کارگران، دست یاریگر کارفرمایان:

کارگران بسیجی بوشهر پنج میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

کد خبر : 15538
چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 09:44

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه مجموعه بسیج کارگری این استان پنج میلیارد ریال به نیازمندان قشر کارگری کمک کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ علیرضا محمدی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مجموعه بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم استمرار نهضت خدمت رسانی، اقدام به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ۲ قالب"شیفت ایثار" ویژه کارگران و "دست یاریگر" ویژه کارفرمایان کردند.

وی بیان کرد: در این رزمایش ۲۶۹ نفر از کارگران و کارکنان با درخواست خود بخشی از حقوق و اضافه کارشان را برای کمک به تولید، صنعت و منافع ملی اختصاص دادند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر اضافه کرد: تولید و توزیع یک هزار پاکت سیمان بین نیازمندان قشر کارگری برای بازسازی و تعمیر خانه‌های مسکونی و تعمیر و بازسازی ۱۷ کیلومتر خط لوله اتصال گاز از پالایشگاه فجر جم به شبکه سراسری از سوی ۸۰ نفر از کارگران بسیجی از جمله اقدام‌های مهمی است که در قالب این رزمایش انجام شده است.

محمدی با اشاره به فعالیت ۳ کارگاه تولید ماسک در این رزمایش، اضافه کرد: در این کارگاه‌ها بیش از ۱۰۰ هزار عدد ماسک تولید و به صورت رایگان بین کارگران توزیع شده است، افزون بر این ۲۰۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل کیسه برنج، گوشت، مرغ، روغن و حبوبات نیز میان نیازمندان و افراد آسیب دیده قشر کارگری از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی افزود: تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر، پخت و توزیع یک هزار دست غذا برای اطعام نیازمندان قشر کارگری در روز عید سعید غدیرخم و انجام تسویه حساب مالی خانواده‌های نیازمند کارگری از فروشگاه‌های محله از سایر برنامه‌هایی است که در قالب این رزمایش انجام شده و یا در حال انجام است.

مسئول بسیج کارگران استان بوشهر ادامه داد: شیفت ایثار یک اقدام جهادی و حماسی است که با هدف "امید آفرینی و نمایش جلوه‌های انفاق اجتماعی کارگران در نهضت تعاون، احسان و کمک مؤمنانه"  از سوی کارگران بسیجی و با اشراف آن‌ها از محیط داخلی و بیرونی تولید برای کمک به تولید، صنعت و منافع ملی انجام می‌شود.

محمدی گفت: این طرح با تعامل کارگران بسیجی با کارفرما از کار روزمره هر فرد آغاز می‌شود تا این که این کار به دریایی از ایثار تبدیل و نتایج آن به خوبی در جامعه نمایان می‌شود.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر تاکید کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقشی مثال زدنی داشته و دارای کارنامه عملکرد خوبی در این زمینه هستند به طوری که به خوبی نشان داده‌اند گرچه خود از تلاطم مختلف دور نبوده‌اند ولی مؤمنانه در کنار مردم ایستاده و در این ۴۱سال عمر انقلاب اسلامی، دین خود را به مردم کشورشان ادا کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه