با پیگیری های بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس:

چراغ کارخانه پوپلین پس از هشت سال خاموشی دوباره روشن شد

کد خبر : 14911
سه شنبه 26 فروردین 1399 - 14:00

با پیگیری های بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس کارخانه پوپلین پس از هشت سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و توان خود را در جهت تولید ماسک به کار گرفت.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، پس از پیگیری های فراوان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس و بازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان ،سردار بوعلی ،امام جمعه شیراز و دکتر آسیابی دادستان جهادی و ولایی استان فارس چراغ کارخانه پوپلین پس از هشت سال خاموشی دوباره روشن شد و اینبار چرخهای تولید این کارخانه برای مبارزه با ویروس منحوس و خطرناک کرونا به گردش در آمدند.

حمیدی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس گفت: به حول و قوه الهی و طی رایزنی های متعدد با دادگستری استان فارس و شخص دادستان استان، دکتر آسیابی و همچنین بانک های عاملی که از این کارخانه طلبکار بوده اند و دیگر مسئولین دولتی ذیربط، شرایط بازگشت این کارخانه به چرخه تولید و فعالیت فراهم گشت.

حمیدی افزود: این کارخانه با تعداد 50 کارگر فعالیت خود را پس از هشت سال دوباره آغاز کرد، با این تفاوت که این بار و با توجه به شرایط کشور و به جهت پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا خط تولید خود را به تولید ماسک اختصاص داد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس افزود: شرکت پوپلین در گذشته با ۴۰۰دستگاه چرخ خیاطی پیشرفته به تولید لباس مشغول بوده که به دلایل مشکلات بانکی ۸ سال است که تعطیل شده و 400 نفر از کارگران این کارخانه نیز بیکار شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه