پیام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید عبدالحسین برونسی

کد خبر : 14803
جمعه 23 اسفند 1398 - 11:55

شهید برونسی، دلاور مردی بزرگ، اسوه ایثار، از خودگذشتگی، مقاومت،ساده زیستی و ساده دلی بود، از همان نیکان روزگار که صلابت و صداقتش همواره و در طول تاریخ زبانزد همگان است.بی شک این شهید عزیز را باید نماد بصیرت جامعه کارگری دانست که یادش هرگز از اذهان زدوده نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید عبدالحسین برونسی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و سوم اسفند سالگرد شهادت سردار شهید عبدالحسین برونسی، اسوه شهدای کارگری و الگوی آزادمردان میهن اسلامی، بزرگمردی آزاده از دیار جامعه پرتلاش و کوشای کارگران عزیز است.
شهید برونسی، دلاور مردی بزرگ، اسوه ایثار، از خودگذشتگی، مقاومت،ساده زیستی و ساده دلی بود، از همان نیکان روزگار که صلابت و صداقتش همواره و در طول تاریخ زبانزد همگان است.
بی شک این شهید عزیز را باید نماد بصیرت جامعه کارگری دانست که یادش هرگز از اذهان زدوده نخواهد شد و خاطره دلاورمردی ها و شجاعت هایش همواره در دلها  و قلب ها باقی خواهد ماند. 
وی در دوران دفاع مقدس، در قامت یک راهبر و هدایت گر، فرماندهی خطوط مقدم را با تدبیر و درایت فراوان برعهده داشت و در این راه خالصانه خدمت کرد و سرانجام ردای شهادت را بر تن نمود و به سوی معبود خویش شتافت.
در ادامه این پیام آمده است : شهید برونسی،سرمایه ارزشمند و گنجینه بی بدیلی بود که نقش مهمی در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی داشت. او در زمان حیات، چشمه جوشان عشق و امید برای همرزمان و همراهانش بود.
او برخاسته از قشر زحمت کش کارگران است که همواره ثابت کرده اند در بزنگاه های مهم، یار و یاور انقلاب بوده اند.
فرا رسیدن بیست و سوم اسفند ماه سالگرد شهادت سردار شهید عبدالحسین برونسی  اسوه شهدای کارگری و الگوی آزادمردان میهن اسلامی را گرامی داشته از پیشگاه خداوند منان برای خانواده بزرگوار این شهید سربلند توفیق در راستای خدمت به میهن اسلامی را آرزومندم .

انتهای پیام/

منبع:وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه