پیام سردار سلیمانی به مناسبت روز کارگر

کد خبر : 16555
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 11:52

سردار غلامرضا سلیمانی در پیامی به مناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات گفت: اقتصاد مطلوب کشور وابسته به کارگران زحمتکش است.

سردار غلامرضا سلیمانی،رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت  هفته کارگر و 9 اردیبهشت ماه روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارزش کارگر آنقدر بالاست که پیغمبر دست او را بوسید.  (امام خامنه ای) مدظله العالی

 اهمیت کارگر و نقش بسزای آن برای یک کشور به گونه‌ای است که استقلال اقتصاد  و پیشرفت جامعه و به معنای واقعی کلمه اقتصاد مطلوب یک کشور وابسته به کارگران این قشر زحمتکش، پرتلاش و خستگی ناپذیر جامعه است.

 جامعه کارگری از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش خود را به خوبی ایفا نموده و درخشنده ترین دوران آن حضور هزاران نیروی بسیجی، مردمی و با اخلاص در جنگ تحمیلی و تقسیم 14000 شهید والامقام به انقلاب اسلامی بوده است.

 در چند سال گذشته جنگ اقتصادی دشمن بیشترین فشار را بر جامعه کارگری داشته و این فشارها در مدت زمان شیوع بیماری کرونا به واسطه تعطیلی واحدهای کارگری نیز دوچندان گردیده است. امیدواریم که به حول قوه الهی در سال جاری و با عنایت به شعار سال با افزایش تولید و برطرف شدن موانع و همچنین پشتیبانی های لازم از طرف دستگاه های ذی ربط جامعه کارگری این ستون فقرات اقتصادی و تولیدی کشور نیز از مزایای شایسته خود برخوردار گردند.

 روز کارگر توفیق الهی و فرصتی است مغتنم برای قدردانی از زحمات خستگی‌ناپذیر جامعه کار و تلاش کشور، اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش ها و زحمات کارگران عزیز روز "کارگر" را به همه جامعه کار و تلاش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم. موفقیت روز افزون شما را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رییس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه