پیام تسلیت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

کد خبر : 14337
شنبه 14 دی 1398 - 12:15

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن محکوم کردن حمله تروریستی و به شهادت رساندن سردار پرافتخار و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با انتشار پیامی شهادت این سردار عزیز را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن محکوم کردن حمله تروریستی و به شهادت رساندن سردار پرافتخار و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با انتشار پیامی شهادت این سردار عزیز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی که سال‌ها با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی، آرزوی شهادت در راه خدا را داشت را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله ‌ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، جبهه پیروز مقاومت، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم وی تسلیت عرض می‌نماییم.

رژیم تروریست و جنایتکار آمریکا برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه خود افزود و مالک اشتر ولی زمان، سرباز ولایت و امت، سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به فیض عالی شهادت رساند.

بدون تردید این خطای بزرگ و استراتژیک ناشی از عدم شناخت منطقه و ظرفیت‌های همپیمانان جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه بوده و نقطه عطفی در تحولات استراتژیک کل منطقه خواهد بود و دشمن قطعا پشیمان خواهد شد و باید منتظر سخت ترین پاسخ از سوی ملت بزرگ ایران باشد.

امروز جبهه مقاومت گرچه داغدار شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجاهدش ابومهدی مهندس است اما طنین گام‌های استوار این سرداران سرافراز در گوش تاریخ باقی خواهد ماند و از هر قطره خون پاک آنان، صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید تا خواب را از چشم دولت تروریست آمریکا و تروریسم بین‌الملل در سراسر جهان برباید.

بی شک این اقدام آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و دشمنان بشریت بدانند راه پر افتخار این شهید والامقام ادامه دارد.

سازمان بسیج کرگران و کارخانجات کشور ضمن تسلیت مجدد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی از همه آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و به ویژه جامعه بزرگ کارفرمایی و کارگری دعوت می نماید تا با حضور گسترده خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این عزیز سفر کرده ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ این شهید والا مقام در بوجود آوردن امنیت برای کشور و ملت، با مشت های گره کرده انزجار خود را از آمریکای خبیث و جنایتکار اعلام و تجدید بیعتی دوباره با رهبر داغ دیده عزیزمان داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه