هفته بسیج:

پیام تبریک سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

کد خبر : 15908
شنبه 1 آذر 1399 - 13:50

پیام تبریک سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور طی پیامی هفته بسیج را به بسیجیان و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.       امام خمینی (ره)

بسیج یاد آور حماسه آفرینی سلحشوران و مردانِ مردِ  بی ادعا در هشت سال دفاع مقدس ، مدافعین سرافراز حرم اهلبیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)  در  اضمحلال تکفیری های تا بن دندان مسلح و ناکامی اربابان جنایت پیشه آنان است .

بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.
درود بی کران به روان پاک و طیبه ی شهدای بسیج که جان ذی قیمت خویش را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم درگاه الهی نمودند. امروز فرهنگ حق طلبی، عدالت خواهی و سازندگی بسیج مرزهای عقیدتی و جغرافیایی سایر بلاد  را  یکی پس از دیگری در نوردیده  و جهانخواران و طمع ورزان  را بیش از پیش به وحشت  و حضیض ذلت و خواری افکنده است .

 و اینک آوازه ی بلندِ ظفرمندی های این لشکر الهی و شجره ی طیبه ، عالم تاب گردیده  و آرزوی امام راحل (که رضوان الهی بر ایشان باد)  راجامه ی عمل پوشانده است.

بسیجی های مکتب روح الله (ره) میشوند برونسی ها، همت ها، باکری ها، چمران ها، بابایی ها، شیرازی ها، خرازی ها، شهریاری ها، تهرانی مقدم ها، همدانی ها، قاسم سلیمانی ها و هزاران هزار عاشقی که جان شیرین خود را در راه اعتلای اسلام و قرآن فدا کردند تا ریشه های این درخت استوار تنومند تر گشته و راهنما و راهگشای همه مردم حق طلب و آزادیخواه جهان در هر گوشه ای از این کره خاکی باشد.

بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است. بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج به میدان آمده است، از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه و به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

 سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور فرا رسیدن  هفته  تاریخ ساز و غرور آفرین بسیج را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، جامعه کارگری و کارفرمایی، بسیجیان سلحشور و ملت قهرمان ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی روز افزون این جان برکفان مخلص را از درگاه خداوند حفیظ مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار علی حسین رعیتی فرد  1399/09/01

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه