دیدار مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با کارگران بسیجی ذوب آهن اصفهان؛

واردات کالاهایی که در آن به خودکفایی رسیده ایم مطلقا ممنوع!

کد خبر : 5847
یکشنبه 2 آبان 1395 - 11:37

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در جلسه ای که دیروز سه شنبه با مسئولان و کارگران بسیجی کارخانه ذوب آهن اصفهان داشت گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید از واردات کالاهایی که در آن به خودکفایی رسیده ایم جلوگیری شود.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور سرهنگ محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در جلسه ای که با مسئولان و کارگران بسیجی کارخانه ذوب آهن اصفهان داشت به ضرورت پرداختن به فرمایشات رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در حال حال حاضر کشور ما در تولید یکسری از محصولات بهترین و بالاترین کیفیت را دارد و با توجه به این امر در زمینه این محصولات نباید واردات داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: خداراشکر بعد از درک دوران طاغوت با پشتوانه ملت و امام بزرگوار از آن دوران رهایی یافتیم و خدا را شکر که فرزند خلف ایشان کشتی انقلاب را به شایستگی هدایت می کنند. از اینکه خداوند توفیق داده که در نظام اسلامی نفس می کشیم شاکر هستیم و باید از نعمت رهنمودهای ایشان به خوبی استفاده کنیم.

 

کریمی ادامه داد: یکی از رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری بحث تحقق اقتصاد مقاومتی است که تک تک افراد مسئول هستند در راستای تحقق آن تلاش کنند.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور اذعان کرد: کارخانه ذوب آهن اصفهان که سابقه بسیار طولانی و عملکرد مهمی در اقتصاد کشور داشته است هم باید به این توصیه ها جامه عمل بپوشاند.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جایی که توان داخل برای تولید کالا هست مطلقا نباید واردات داشته باشیم. بعد از این فرمایش تکلیف مشخص شد و نباید تفاهم نامه ها و قرارداداهای کاری در زمینه محصولاتی که خود می توانیم تولید کنیم داشته باشیم.

 

کریمی بیان کرد:ما کارگر و کارفرما را دو حلقه در هم تنیده می دانیم. مگر کارفما گناه کرده که سرمایه اش را در خدمت اعتلای کشور گذارده است. باید تدبیری اندیشیده شود که از کارفرمایان حمایت های بیشتری صورت گیرد.

 

وی اذعان کرد: اگر در اتاق بازرگانی اقدام به وارداتی شود که متناقض این امر باشد باید از ثبت آن محصول جلوگیری شود.

 

کریمی ادامه داد: فرهنگ سازی باید در تمام اقشار صورت بگیرد و این مسئله خیلی مهم است که به تولید ملی به چشم مقدس نگاه شود این باید ترویج شود. تولید ملی ما در بعضی محصولات بهترین است. ما توان آن را داریم و شما باید این باور را داشته باشید و ترویج کنید. باید مرحله به مرحله رشد کنیم. اگر رشد نکنیم همچنان همینجا خواهیم ماند. باید توان مطالباتی را تقویت کنیم و باید در همه رده ها ورود کنیم که محصولاتی که مشابه داخل دارند وارد نشوند تا به فضل خدا بتوانیم رونق اقتصادی داشته باشیم.

 

[[{"fid":"13520","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"style":"width: 450px; height: 222px;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

[[{"fid":"13521","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"style":"width: 450px; height: 245px;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

[[{"fid":"13522","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"style":"width: 450px; height: 338px;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

[[{"fid":"13523","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"style":"width: 450px; height: 338px;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه