سردار غیب‌پرور:

همراهی امت برای حکومت اسلامی یک شرط است/ عاقبت به‌خیری مسئولان در گرو مردم‌داری

کد خبر : 10449
پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 13:05

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همراهی امت اسلامی برای حکومت اسلامی یک شرط است، گفت: هم امام راحل قدر مردم و هم مردم قدر امام را می‌دانستند به همین واسطه خداوند به انقلاب عزت داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مراسم سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن در بیرجند اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه خداوند به مردم است.

وی بیان کرد: در قرن‌های متمادی بعد از دوران غیبت کبری، آزادگان آمدند و رفتند اما نتوانستند حکومتی تشکیل دهند که خدا اراده کرد این مهم به دستان امام راحل رخ دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی نیاز به مردمی بابصیرت داشتند، چراکه اگر مردم یاری نمی‌کردند این حکومت اسلامی به خانه‌نشینی و شهادت امام منجر می‌شد.

وی با بیان اینکه همراهی امت اسلامی برای حکومت اسلامی یک شرط است، تصریح کرد: هم امام راحل قدر مردم و هم مردم قدر امام را می‌دانستند به همین واسطه خداوند به انقلاب عزت داد.

*شاه برای جابه‌جایی رئیس دانشگاه تهران هم از سفیر آمریکا اجازه می‌گرفت

سردار غیب‌پرور ادامه داد: در گذشته ملتی تحقیر شده بودیم، چراکه شاه حتی برای جابه‌جایی رئیس دانشگاه تهران باید از سفیر آمریکا در ایران اجازه می‌گرفت.

وی با بیان اینکه در آن زمان نه صنعت و نه استقلال سیاسی داشتیم، خاطرنشان کرد: در زمان شاهنشاهی با اینکه بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه در ایران بود اما یک تکنسین آمریکایی دستش از ژنرال ارتش بازتر بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی ورق را برگرداند، ایشان انسان‌های امروز را با خدا آشنا کردند و فطرت‌های پاک انسان متوجه خداشناسی شد.

وی افزود: امروز با وجود مشکلات داخلی با شرف و عزت در عالم سر خود را بالا نگه‌ داشته‌ایم و ندای انقلاب اسلامی، صلابت و پیام انقلاب تمام عالم را درنوردیده است.

سردار غیب‌پرور گفت: هر کسی که در اقصی نقاط جهان نام انقلاب اسلامی را می‌شنود با احترام در مقابل آن سر خم می‌کند، روزی که ملت مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن را از دست بدهد، آن روز باید انقلاب را شکست‌خورده خواند.

وی با بیان اینکه باید قدرت نه گفتن به آمریکا و رژیم صهیونیستی را داشت، بیان کرد: امروز برجام برای آنها بهانه‌ای است تا در کشور نفوذ و قدرت موشکی و دفاعی را تضعیف کنند‌.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آن روزی که ملت از اسلام و قرآن دست بردارد، آمریکا و دنیای استکبار آرام می‌نشیند‌، گفت: به برکت این انقلاب امروز یمن ایستادگی کرده و در سوریه اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه امام راحل فرمودند ما در انتظار رؤیت خوشید هستیم، تصریح کرد: امیدواریم یک روز طلوع آن خورشید عدالت‌گستر را مشاهده کنیم، البته این خورشید قبل از آن نیاز به فجر صادق دارد و آن فجر صادق، آمدن خورشید عدالت‌گستر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انسان‌ها در بین‌الطلوعین قرار دارند و بیچاره آن کسی که در بین‌الطلوعین بخوابد و دچار غفلت شود، اگر خوابمان برد دشمن ما را با لگد بیدار می‌کند، مردم به وظیفه خود عمل می‌کنند و در هر صحنه‌ای از انقلاب حضور دارند و این نشان از دوست داشتن انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز محله حاجی‌آباد بیرجند احیا شده است و این موضوع به علت حضور مردم بیدار و هوشیار در صحنه است، عاقبت به‌خیری مسؤولان در مردم‌داری است و مدیران و مسؤولان باید قدردان مردم باشند و خادم مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه