با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین؛

هماهنگی برای برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در کارخانجات

کد خبر : 14962
یکشنبه 31 فروردین 1399 - 13:12

نشست ویدئو کنفرانس مسئولین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با مدیران کل کار با حضور سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین جهت برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در کارخانجات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، نشست ویدئو کنفرانس مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با مدیران کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها با حضور سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین به جهت هماهنگی هر چه بیشتر در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه برگزار گردید.

در این جلسه سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به ظرفیت های بالای بسیج گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان، باید با هماهنگی با دستگاه های مربوطه ضمن شناسایی افراد نیازمند،کمک های جمع آوری شده را بطور منظم و دقیق بین آنها توزیع نمود.

رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و کوشش های جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و تامین نیاز های کشور با برگزاری شیفت های ایثار در خصوص طرح کمک های مؤمنانه گفت: بسیج کارگران و کارخانجات در استان ها اقدامات خوب و بزرگی را می توانند به ثمر برسانند و در این ماه مبارک سعی خواهد شد تا حد توان و امکان سفره هیچ نیازمندی خالی نماند.

مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات استان ها نیز هر یک به تشریح برنامه های اجرا شده در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا پرداخته و اقداماتی که در صدد انجام آن در قالب طرح کمک مؤمنانه می باشند را بیان وتشریح نمودند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه