در نمایشگاه هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی انجام گرفت:

نمایش توانمندی های بسیجیان جامعه کارگری و کارفرمائی در بخش تولید و صنعت

کد خبر : 2964
سه شنبه 31 شهریور 1394 - 13:38

توانمندی های بسیجیان جامعه کارگری و کارفرمائی در بخش تولید و صنعت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفت.

بنابر گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره حماسه رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس علی الخصوص یاد و خاطره حماسه شهدا و رزمندگان جامعه کارگری، پایگاه های بسیج کارگری شرکت های خدمات صنعتی تراکتورسازی، ماشین سازی، داروسازی دانا، سیمکات و زمزم آذربایجان با حضور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، توانمندی‌های خود را در عرصه تولید و صنعت به دست بسیجیان جامعه کارگری و کارفرمائی به نمایش گذاشتند.
ارائه عملکرد بسیج کارگری درعرصه تولید و صنعت، معرفی شهدای کارگری و ارائه نمونه محصولاتی که در جهت رسیدن به خودکفائی و شکل گیری اقتصاد مقاومتی، بدست بازوان پرتوان صنعتگران و کارگران بسیجی انجام گرفته است، نمونه ای از اقدامات انجام گرفته در غرفه های سازمان بسیج کارگری استان توسط حوزه های بسیج کارگری الحدید و شهید محلاتی نواحی مقاومت مرکز استان می باشد.
نمایشگاه فرهنگی و رزمی دفاع مقدس همزمان با بزرگداشت سی وپنجمین سال گشت هفته دفاع مقدس با موضوع نقش آذربایجان در دفاع مقدس از 31 شهریور تا 6 مهرماه (صبح و عصر) در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه