فرمانده سپاه استان سمنان عنوان کرد:

نقش بسیج در افزایش روحیه کار جهادی و تقویت وجدان کاری در میان کارگران

کد خبر : 14232
پنجشنبه 28 آذر 1398 - 11:34

سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در دیدار با مسئول بسیج کارگران و کارخانجات این استان عنوان کرد: بسیج نقش مهمی را در افزایش روحیه کار جهادی و تقویت وجدان کاری در میان کارگران دارد که این موضوع باید در برگزاری جلسات و برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان به همراه مسئولان و معاونان سپاه استان با سرهنگ زرگر مسئول بسیج کارگران و کارخانجات این استان در دفتر این سازمان دیدار و گفت و گو کردند.

زرگر مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان سمنان ابتدا ضمن عرض خیرمقدم حضور فرماندهی محترم و هیئت همراه، به تشریح برنامه های برگزار شده در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان پرداخت و مسائل و مشکلات پیرامون کارگران و کارخانجات را مطرح کرد.

سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان بابت برنامه های اجرا شده و اقدامات انجام شده، به مسئولین معاونت ها تاکید نمودند، حداکثر همکاری را با این سازمان جهت پیش برد اهداف خود داشته باشند.

ایشان هم چنین در مورد نقش بسیج کارگران و کارخانجات افزودند: برنامه های این سازمان باید به گونه ای باشد که جایگاه و شأن این سازمان در سطح کارخانجات و در میان کارگران و کارفرمایان ارتقا یابد و برنامه های این سازمان باید تسهیل کننده امور کارخانجات در امر رونق تولید بوده و مانع و متوقف کننده نباشد.

سرهنگ دامغانی هم چنین خاطر نشان کردند: بسیج نقش مهمی را در افزایش روحیه کار جهادی و تقویت وجدان کاری در میان کارگران دارد که این موضوع باید در برگزاری جلسات و برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه