مسئول بسیج کارگری تهران بزرگ:

مقابل مسئولینی که باعث فلج شدن اقتصاد می شوند می ایستیم

کد خبر : 4517
جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 15:19

مسئول بسیج کارگری تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری گفت: مقابل مسئولینی که باعث فلج شدن اقتصاد می شوند می ایستیم.

محمد باقر خزائی مسئول سازمان بسیج کارگری تهران در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگر و تجلیل از خانواده شهدا و نخبگان صنعتی که در شرکت ساپکو برگزار شد با اشاره به اینکه روز کارگر به نام شهید عبدالحسین برونسی نامگذاری شده و ایشان خود کارگر بوده است، گفت: در دیدار روز گذشته کارگران با رهبر معظم انقلاب می توان درس های زیادی یاد گرفت. طی شش سال گذشته رهبر معظم انقلاب هیچ گاه مسئله اقتصاد مقاومتی را فراموش نکردند.

مسئول سازمان بسیج کارگری تهران گفت: بعضی مسئولین در کشور اقداماتی می کنند که باعث فلج شدن اقتصاد می شوند و ما باید جلوی آن ها را بگیریم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی جنبه مردمی دارد. رهبر انقلاب در ابلاغ اقتصاد مقاومتی 10 امر را اعلام کرده اند که همه آن ها دولتی بود.

خزائی امکانات، تکنولوژی و پیشرفت را حق مردم دانست و تولید ملی را یکی از مهم ترین مسائل اقتصادی خواند و تصریح  کرد: کشور ما در زمینه هسته ای پیشرفت های زیادی کرده است آیا ما نمی توانیم در صنعت خودرو و تولید کالا به پیشرفت برسیم. صنعت خودروسازی ما فلج و تعطیل شده است و باید آن را احیا کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری تهران اضافه کرد: توجه به کارگاه های کوچک بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است. امروز تولید کنندگان بیشتر به کالاها و اجناس خارجی بها می دهند و انواع برندهای خارجی به کشور وارد می شود. این اقدام عدم حمایت از کالاهای ایرانی را نشان می دهد که به اقتصاد ضربه می زند.

وی با بیان اینکه در صنعت دارویی کشور 95 درصد داروها در داخل تولید می شود، گفت: بعضی مسئولین اقداماتی می کنند که باعث فلج شدن اقتصاد در کشور می شوند و ما باید جلوی آن ها بایستیم. آن هایی که آرزوی ضربه زدن به ایران را دارند آرزویشان را به گور خواهند برد.

خزائی با اشاره به اینکه یک سامانه عرضه و تقاضا توجه وزارت صنعت در اختیار سازمان بسیج کارگری قرار گرفته است، افزود: این سامانه به شناسایی کالاهای ایرانی، تهیه مشخصات فنی و اقتصادی و ایجاد بازار مصرف در کشور می پردازد که امیدواریم با این اقدام به رشد اقتصادی مناسب برسیم.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه