رهبر انقلاب پس از غرس ۲ اصله نهال میوه:

مسؤولان مانع از بین‌ رفتن درختان و باغات موجود در شهرها شوند

کد خبر : 10852
سه شنبه 15 اسفند 1396 - 14:17

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز ضمن غرس ۲ اصله نهال میوه، با اشاره به اهمیت و برکات گیاهان، جنگل‌ها و مراتع در حفظ هوا و آب، زیبا و تماشایی‌ کردن فضای زندگی و تولید محصولات مفید برای بشر، تأکید کردند: مسؤولان باید مانع از بین‌ رفتن درختان موجود در شهرها شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دو اصله نهال میوه غرس کردند.

ایشان سپس در سخنانی روز و مراسم درختکاری را رسمی مبارک در سراسر کشور دانستند و با اشاره به اهمیت و برکات گیاهان، جنگلها و مراتع در حفظ هوا و آب، زیبا و تماشایی کردن فضای زندگی و تولید محصولات مفید برای بشر، تأکید کردند: مسئولان باید مانع از بین رفتن درختان موجود در شهرها شوند.

رهبر معظم انقلاب افزودند: در تهران، باغ‌ها و باغستان‌هایی وجود دارد که برخی به دنبال دست‌اندازی به آنها هستند اما باید جلوی این کار که ضربه به زندگی و آسایش شهری است، گرفته شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مسئولان دستگاههای مربوط از جمله وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو را به جدی گرفتن مسئله آبخیزداری در خصوص کاشت درخت و فضای سبز توصیه کردند و گفتند: اجرای این سیاست می‌تواند از عواملی باشد که مانع بروز ریزگردها و سیلاب‌ها شود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه