در شهرک صنعتی شکوهیه استان قم برگزار گردید:

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی

کد خبر : 14407
شنبه 21 دی 1398 - 09:57

مراسم بزرگداشت سالار شهیدان مقاومت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد ۱۴ معصوم شهرک صنعتی شکوهیه برگذار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مراسم بزرگداشت سالار شهیدان مقاومت  سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد ۱۴ معصوم شهرک صنعتی شکوهیه برگذار گردید.

 در این مراسم سرهنگ مرادی رئیس ستاد تخصصی  بسیج اقشار، سرگرد حسن پور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، سرگرد اکبری فرمانده حوزه های کارگری استان حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کارخانجات، کارگران و مدیران استانی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در زمان جنگ زمانی که امام فرمود مهران باید آزاد شود و تثبیت گردد این شهید علی رغم اینکه لشکر ثارالله در عملیات قبلی شرکت کرده بودند و بیشتر توان آنها گرفته شده بود با تتمه لشگر و یک گردان  وارد عمل شد و ارتفاعات غلاویزان را به تصرف در آورد.

ذوالنور با اشاره به اخلاق و مجاهدتهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تحولات منطقه قبل و بعد از شهادت ایشان افزود: سپهبد شهید قاسم سلیمانی در عراق و سوریه پایان سلطه داعش بر منظقه را چند ماه قبل از فروپاشی آن اعلام نمود و بعد از شهادت ایشان هم موج عظیمی در جهان اسلام و جبهه های مقاومت به راه افتاده است که باعث خروج آمریکایها از منطقه خواهد شد.

در ادامه مراسم ذاکرین اهل بیت علیه السلام به عزاداری و ذکر مصیبت حضرت صدیقه طاهره (س) پرداختند.

در پایان مراسم از میهمانان پذیرایی به عمل آمد که به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان بیش از هزار پرس غذا بین عزاداران توزیع گردید.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه