به همت سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ:

مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از 14هزار شهید کارگر برگزار شد

کد خبر : 4516
جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 15:15

مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از 14هزار شهید کارگر با حضور خانواده های معظم شهداء، مدیران عامل کارخانه های صنعتی تهران، بسیجیان و کارگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور,مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از 14هزار شهید کارگر برگزار شد.

این مراسم باحضور مسئولین بسیج کارگری کشور، خانواده های معظم شهداء، مدیران عامل کارخانه های صنعتی تهران، بسیجیان و کارگران در سالن بزرگ شرکت ساپکو برگزار شد.

هر سال سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ همزمان با هفته بسیج کارگری و روز بسیج کارگری که مقارن هست با بازگشت پیکر شهید برونسی این روز را گرامی میدارد و از مقام شامخ شهداء و همچنین از خانواده معظم شهداء تقدیر و تشکر بعمل می آورد.

هدف از برگزاری این مراسم تبیین منویات مقام معظم رهبری، تقدیر ازشهدای قشرکارگری، نخبگان  و همچنین معرفی بسیج کارگری میباشد.

از نکات شاخص امسال این مراسم این بود که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" تمامی آیتم های اجرا شده در این مراسم اعم از مجری گری، گروه سرود، شعرخوانی را بسیجیان و کارگران اجراء کردند و حتی مستند های پخش شده در این مراسم نیز توسط خود کارگران و بسیجیان تهیه و تدوین شد.و این موضوع باعث کاهش هزینه چند ده میلیونی شد.

و بر این نکته و باور تاکید داشت که میتوان از ظرفیت هاو توانائی های افراد و مجموعه ها  استفاده و بهره برد، کما اینکه در همین جامعه کار و تولید نخبگان و افرادی هستند که می توان از ظرفیت ها و توانائی های آن ها در عرصه تولید بهره برد.

در این مراسم سردار سنائی معاون محترم سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد باقر خزائی مسئول بسیج کارگری تهران بزرگ و دکتر خوش چهره استاد دانشگاه و اقتصاد دان به سخنرانی پرداختند.

و در پایان از خانواده های شهداء تقدیر شد.


انتهای پیام /

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه