طالبی:

طولانی بودن راه آمریکا برای تشکیل ائتلاف/ ناتوانایی داعش در برابر قدرت ایران

کد خبر : 74
چهارشنبه 9 مهر 1393 - 09:21

رییس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: آمریکا برای تشکیل ائتلاف باید راه بسیاری را طی کند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور، رمضانعلی طالبی ظهر امروز در جمع کارکنان این سازمان ضمن تبریک ایام دفاع مقدس با اشاره به ارزش والای زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: به فرموده رهبرمان هفته دفاع مقدس هفته جشن، عید، افتخار و بزرگداشتی از ایثار و فداکاری است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما حدود پنج هزار شهید تقدیم اسلام کرده است، افزود: این سازمان هر سال یکی از شهدا را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کند که امسال را به نام سه شهید از خانواده شهیدان باغیانی اختصاص داده است.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور با تاکید به آگاهی داشتن از تاریخ انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بود که غرب مانند دیگر انقلاب‌ها نتوانست آن را به چالش بکشاند.  

طالبی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان اشاره کرد و افزود: غرب تصور می‌کند قادر است مانع تابش شعله فروزان انقلاب شود و با تهاجم‌هایی که علیه کشور می‌کند می‌تواند نظام را صاحب شود در حالی که امام خمینی(ره) با مدیریت نظام توانست دنیا و به ویژه غرب را خلع سلاح کند.

وی با بیان اینکه غرب ادعا می‌کند از اطلاعات ما باخبر است، گفت: غرب که در گذشته قصد شکست سوریه را داشت هم‌اکنون به فکر راه‌اندازی ائتلاف علیه داعش افتاده است.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور تاکید کرد: غرب از ناچاری به تشکیل ائتلاف روی آورده است، آمریکا برای تشکیل ائتلاف باید راه بسیاری را طی کند.  

طالبی با بیان اینکه ایران از بیداری اسلامی دفاع کرد و تاثیرگذاری آن را به رخ جهانیان کشید، افزود: داعش در برابر قدرت معنوی، علمی، فکری و دانشی که ایران دارد نمی تواند به حمله به ایران فکر کند.

 

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه