فرمانده بسیج کارگری کرمان در بزرگداشت شهید لطفعلی محسن بیگی عنوان کرد؛

شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور مدیریت انقلابی است

کد خبر : 7723
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 10:51

باقری مطرح کرد : دشمن با فشار اقتصادی به ما قصد دارد کارخانه ها را تعطیل کند بیکاری را رواج دهد و این بیکاری باعث ایجاد شورش اجتماعی شود و از آن سلاحی به نام ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی بسازد و بر مردم ایران تسلط یابد لذا شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور مدیریت انقلابی ، حرکت جهادی ، روحیه بسیجی و جبهه ایی است لذا تلاش جهادی و رزمندگی با محدود شدن در ساعت اداری امکان پذیر نیست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مراسم تکریم شهید لطفعلی محسن بیگی ، شهید شاخص بسیج کارگری استان  در سالن شهید کاشی گر‌شرکت ذغالسنگ کرمان برگزار شد .

این مراسم با حضور خانواده و برادر  بزرگوار شهید محسن بیگی  که خوذ نیز از جانبازان دفاع مقدس هستند و مدیران قشر کارگری استان اعم از مدیر کل اداره تعاون کار و ر فاه اجتماعی ، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی و مدیران کارخانه ها ی مطرح و بزرگ استان و جمعی از کارگران فعال این عرصه برگزار گردید.

شهدا ستارگان آسمان ولایت هستند
در ابتدای این مراسم رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در جایگاه سخنران قرار گرفت و گفت ؛شهدا ستارگان اسمان ولایت هستند وشهیدد محسن بیگی نیز یکی از ستارگان درخشنده این خطه در جمع شهداست .
وی افزود ؛ شهدا به مراسم تجلیل و تکریم احتیاجی ندارند و این ما هستیم که به نقشه راه انان که در وصیت نامه هایشان برای ما به یادگار گذاشته شده استت نیازمندیم تا در این وان افزای سختی و ظلمات بتوانیم به مقصد که همان سعادت اخروی است ، دست یابیم .
اسماعیلی اذعان کرد : شهید محسن بیگی در جبهه کار و تولید مجاهد فی سبیل الله بود و همدر دفاع  مکلّف به ادای دین در راه جهاد بود و خانوادگی حامی  دفاع ازز دین بودند .
مدیر کل تعاون استان افزود : شهدای کارگری از شهید حاج علی محمدی تا لطفعلی محسن بیگی همگی نقشه راه را به ما نشان می دهند و بسیاری از رزمندگیی کارگران در عرصه جنگ اقتصادی امروز را مدیون راهنمایی ها و نقشه ی راه به جای گذاشته شده از شهدا هستیم .
اسماعیلی اعلام کرد : در استان کرمان ۳۴ درصد شاغلان در عرصه کشاورزی فعالیت می کنند اما این رقم در کل کشور ۱۷ درصد است لذا دستان هنرمند کارگران ماا تولیدات با ارزشی ایجاد کردند و این تولیدات هم مصرف داخلی دارند و هم مصرف خارجی ، اما نیازمند حمایت هستند .
وی افزود : باید اکنون از منابع طبیعی حداکثر بهره برداری را کرد تا  اقتصاد را رشد دهیم زیرا تولید مهمترین بخش اقتصاد مقاومتی است لذا اکنون در استان کرمان ۳۰۰۰ هزار کارگر بیمه شده اصلی هستند و ۵۰ درصد از کالاهای تولیدی می تواند توسط همین قشر و خانواده های انان مورد استفاده قرار گیرند  که اگر این امر محقق شود بزرگترین مشکل یعنی استفاده از کالای داخلی و  فروش حل خواهد شد .
وی در پایان خاطر نشان کرد : واحد های تولیدی زیر ۵۰ نفر به علت عدم فروش محصولات تعطیل شده اند لذا رابطه دوسویه ای بین تو لید و فروش وجود دازد که رمز آنن کیفیت مطلوب است .

کسانی که از ولایت تمرد می کنند ، انواع فتنه ها را به وجود می آورند

[IMG_5847[1]]در ادامه حجه الاسلام و المسلمین مختار آبادی  رئیس دفتر بسیج مستضعفین پشت تریبون رفت و گفت : بزرگترین آزمایش ولایت مداری از صدر اسلام تا کنون در جنگ تبوک برای مسلمانان به یادگار گذاشته شده است .

وی ادامه داد : درجنگ تبوک که فرماندهی آن مستقیما بر عهده پیامبراسلام بود گروهی از فرامین پیامبر در این جنگ تمرد کردند لذا بعد از پیروزی ، زمانی که پیامبر به شهر بازگشت ، مردم یکی یکی به استقبال پیامبر آمدند و به وی تبریک گفتند و البته افرادی هم که تمرّد کرده بودند آمدند و تبریک گفتند اما پیامبر به آنان بی محلی کرد و حتی به زنانشان گفت به آنان توجه نکنند و مردم هم به آنان نگاه نکردند لذا زمین بر انان تنگ شد ، به کوه و بیابان فرار کردند و با بازگشت از گناه وخطایشان ، توبه کردند و خداوند آنان را بخشید .

وی افزود : اکنون این شهدا هستند که امتحان ولایت مداری را با بهترین نمره قبول شدند و این شهیدان نمونه همان کارگری  بودند که پیامبر بعد از جنگ تبوک بر دستانش بوسه زد و گفت این دستها آتش جهنم نخواهند دید ،  اکنون نیز ولایت مداری با فیش های نجومی و بیت المال خواری هم خوانی ندارد .

وی ادامه داد : کسانی که از ولایت تمرد می کنند ، انواع فتنه ها را به وجود می آورند باید با آنان قطع رابطه کرد و زمین را بر آنان تنگ کرد ، بسیاری هستند که با  فتنه تمرد می کنند و شتر بیت المال را با بارش می خورند و مقبوحانه فریاد ولایت مداری سر می دهند اما در عمل از اصل جایگاه ولایت دور هستند .

مختار آبادی خاطر نشان کرد : اکنون باید عزت و کرامتی را که کارگران دارند ، بیت المال خواران ببینند ، کجا ی دنیا بین کارگری که سه ماه حقوق نمی گیرد اما با تمام توان برای رشد و توسعه کشور تلاش می کند ، با کسی که بیت المال را حریصانه سر می کشد و حقوق نجومی دریافت می کند حق برابری قائل می شوند ؟؟

وی در پایان تصریح کرد : مردم مانند معادن طلا و نقره بودند که باید استخراج می شدند لذا در دو مرحله این استخراج شکل گرفت یکبار توسط پیامبران و ائمه الهی و بار دیگر توسط امام راحل ؛ که جوانان انقلابی را برای ایجاد حکومت اسلامی استخراج کرد و افکار و عقایدشان را شخم زد لذا این دو جریان بزرگ هر دو در مسیر تشکیل حکومت اسلامی ایجاد شده اند و باید از آن مراقبت و مواظبت کرد که البته شهدا از هرکسی این کار بهتر انجام داده اند .

وصیت نامه شهید محسن بیگی یک ذخیره عظیم است که می تواند روشنی بخش راه مبارزه باشد

فرمانده بسیج کارگری نیز در ادامه مراسم تکریم از خانواده شهید محسن بیگی پشت تریبون رفت و گفت : باید با دشمن انقلابی برخورد کرد و نباید ضعف نشان داد لذا وصیت نامه شهید محسن بیگی یک ذخیره عظیم است که می تواند روشنی بخش راه مبارزه باشد .

وی افزود : اکنون جنگ به خط مقدم رسیده است لذا باید به جامعه کارگری به چشم رزمندگانی دلیر نگاه شود و البته تمام افراد برای این رزمندگان  باید تلاش کنند و برای پیش برد اهداف این جنگ ؛ انقلابی ، تلاش ، برنامه ریزی، مدیریت و حتی پشتیبانی کرد زیرا اولویت اصلی دشمن قسم خورده ما تعطیل شدن واحد های تولیدی و شکستن جامعه کارگری است .

باقری اذعان کرد : دشمن با فشار اقتصادی به ما قصد دارد کارخانه ها را تعطیل کند بیکاری را رواج دهد و این بیکاری باعث ایجاد شورش اجتماعی شود و از آن سلاحی به نام ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی بسازد و بر مردم ایران تسلط یابد لذا شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور مدیریت انقلابی ، حرکت جهادی ، روحیه بسیجی و جبهه ایی است لذا تلاش جهادی و رزمندگی با محدود شدن در ساعت اداری امکان پذیر نیست .

وی در پایان خاطر نشان کرد : اکنون مهمترین وظیفه کارگران تعهد و احساس مسئولیت در قبال تولید و کیفیت تولید و کار است و طبق منویات رهبر انقلاب باید به گونه ای کار شود که حُسن عمل کارگر ایرانی برای جهانیان به اثبات برسد .

در خاتمه مراسم از خانواده محترم شهید لطفعلی مسحن بیگی ، برادر جانباز وی ابوالفضل محسن بیگی و ورزشکارارن کارگر با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد .

انتها پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه